تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۳۹۶۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین فرمانده سپاه آبادان:
نخستین سالگرد سردار شهید سیاح‌طاهری برگزار می‌شود
مراسم نخستین سالگرد شهید سیاح طاهری و ششمین یادواره شهدای منطقه سده و جمشیدآباد آبادان پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه در آبادان برگزار می‌شود
جانشین سپاه آبادان گفت: مراسم نخستین سالگرد شهید سیاح طاهری و ششمین یادواره شهدای منطقه سده و جمشیدآباد آبادان پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه در آبادان برگزار می‌شود.

عبدالحسین بعنونی‌نژاد اظهار داشت: آئین نخستین سالگرد شهید سعید سیاح طاهری در سینما نفت آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم که با حضور عموم مردم و خانواده‌های شهدا در روز پنجشنبه 23 دی‌ماه ساعت 19 برگزار می‌شود فرماندهان کشوری سپاه سخنرانی می‌کنند.

جانشین سپاه ناحیه آبادان اعلام کرد: به دلیل هم‌زمانی این رخداد با ششمین یادواره شهدای منطقه سده و جمشیدآباد آبادان مراسم این یادواره نیز در همین مکان برگزار می‌شود.

شهید سعید سیاح طاهری از جمله شهدای مدافع حرم بود که زمستان گذشته در نبرد با تروریست‌های تکفیری و داعش در استان حلب سوریه به شهادت رسید.

شهید سیاح طاهری پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی در ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس کوشش زیادی داشت و اقدامات مؤثری از جمله ایجاد موزه دفاع مقدس آبادان و برگزاری یادواره‌های شهدا و عملیات جنگ تحمیلی را به انجام داد.

اشتیاق شدید این شهید به خدمت و شهادت در راه خدا سبب شد تا با مورد تهدید قرار گرفتن حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه به‌صف جهاد علیه گروه‌های تکفیری و ضد اسلام در مسئولیت مستشاری بپیوندد و در نهایت روز چهارشنبه 23 دی‌ماه پس از سال‌ها صبر و بی‌تابی در پیوستن به هم‌رزمان شهیدش به شهادت برسد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار