تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در خوزستان خبر داد:
ابلاغ دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه تا پایان ماه جاری
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در خوزستان از بررسی دستورالعمل مربوط به انتخاب معلمان نمونه در سطح مناطق و استان خبر داد و گفت: بخشنامه مربوطه تا آخر ماه جاری به مناطق و نواحی خوزستان ارسال می‌شود
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در خوزستان از بررسی دستورالعمل مربوط به انتخاب معلمان نمونه در سطح مناطق و استان خبر داد و گفت: بخشنامه مربوطه تا آخر ماه جاری به مناطق و نواحی خوزستان ارسال می‌شود.

حرج چلداوی با تأکید بر اینکه تکریم مقام معلم محدود به زمان خاصی نیست، اظهار کرد: تکریم معلم وظیفه تمامی آحاد جامعه است و باید توسط دستگاه های اجرایی، ارگان ها، نهادها و سازمان‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: تکریم معلم باید به‌صورت ویژه توسط افکار عمومی، مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و انجمن‌های اولیا و مربیان دیده شود و به بهانه‌های مختلف شأن و جایگاه معلم مورد تجلیل و توجه قرار بگیرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تشکیل جلسه «ستاد بزرگداشت مقام معلم» پیش از ظهر امروز، خاطرنشان کرد: در این جلسه برنامه‌های این ستاد برای تجلیل از معلمان نمونه مناطق و نواحی خوزستان ارائه شد.

چلداوی افزود: در عین حال در این جلسه دستورالعمل مربوط به انتخاب معلمان نمونه در سطح مناطق و استان مورد بررسی قرار گرفت و اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم، نظرات اصلاحی خود را به دبیرخانه این ستاد اعلام کردند؛ بخشنامه مربوطه تا آخر همین ماه به مناطق و نواحی خوزستان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تکریم معلم باید به‌صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش  که به ریاست استاندار خوزستان تشکیل می‌شود، مصوبه این شورا مبنی بر تجلیل از معلمان توسط دستگاه‌‌های اجرایی خوزستان، صادر می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار