تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۳۹۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان عنوان کرد:
نقش برجسته آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیروزی انقلاب
امام جمعه آبادان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی داشتند
نقش برجسته آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیروزی انقلابامام جمعه آبادان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی داشتند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی جزو باسابقه های انقلاب اسلامی و همراه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است. ایشان نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی داشتند.

وی ادامه داد: مبارزات قبل از انقلاب، مجاهدت ها و تحمل شکنجه هایی که ایشان به جهت سرنگونی رژیم ستم شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و همچنین مجاهدت های ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از میهن اسلامی و همراهی با مقام معظم رهبری، بر هیچ کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از ریاست جمهوری‎شان و تاسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان یکی از بازوان مقام معظم رهبری و به عنوان رییس بزرگترین مجمع مشاوران حضرت، در پیگیری و اتاق فکری که می تواند در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیرگذار باشد، ایفای نقش نمودند.

وی با بیان این که فراز و نشیب های مختلفی در زندگی ایشان وجود داشته است، گفت: پیام مقام معظم رهبری نشانه عشق و علاقه آن مرحوم نسبت به حضرت آقا بوده است و علی رغم اجتهادهایی که در موضوعات سیاسی و مدیریتی کشور داشتند اما همواره احترام، عشق و علاقه به حضرت آقا نیز داشتند.

ابراهیمی پور در پایان بیان کرد: ان شاءالله خداوند تبارک و تعالی ایشان را مورد رحمت خود قرار دهد و به همه ما نیز توفیق دهد تا بتوانیم سربازان خوبی برای ولایت باشیم .
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار