تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۳۹۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادغام آکادمی فوتبال مهدوی کیا و باشگاه ورزشی نیشکر هفت تپه
آکادمی فوتبال مهدی مهدوی کیا فوتبالیست باسابقه کشورمان و باشگاه فرهنگی ورزشی نیشکر هفت تپه با هدف توسعه ورزش فوتبال در استان خوزستان ادغام می شوند
آکادمی فوتبال مهدی مهدوی کیا فوتبالیست باسابقه کشورمان و باشگاه فرهنگی ورزشی نیشکر هفت تپه با هدف توسعه ورزش فوتبال در استان خوزستان ادغام می شوند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیشکر هفت تپه روز یکشنبه با اشاره به سفر روز گذشته مهدی مهدوی کیا به هفت تپه و حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی هفت تپه گفت: در این سفر زیرساخت های ورزش فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و استعدادیابی صورت گرفت.

مجید دهگان افزود:با توافق صورت گرفته مقرر شد جهت توسعه ورزش فوتبال در جنوب ،آکادمی فوتبال مهدی مهدوی کیا که از آکادمی های معروف فوتبال کشور می باشد با باشگاه فرهنگی ورزشی نیشکر هفت تپه ادغام شود تا هم از استعدادهای فوتبال جنوب استفاده شود و هم ظرفیت مربی فوتبال خارجی در مناطق جنوبی مورد استفاده قرار گیرد.

وی برگزاری اردوهای ترکیبی آکادمی و باشگاه فرهنگی ورزشی نیشکر هفت تپه را دیگر توافق صورت گرفته عنوان کرد و گفت:نخستین اردو 15 اسفندماه در محل نیشکر هفت تپه برگزار خواهد شد.

دهگان با اشاره به اینکه در این سفر زیرساخت های فوتبال در جنوب توسط مهدوی کیا بررسی شد اظهار کرد:مهدوی کیا در سفر خود به هفت تپه اعلام کرد خواهان استفاده از استعداد فوتبال خوزستان و جنوب می باشد و به عقیده وی بازیکنان فوتبال باید از مناطق فقیرنشین و روستاها استعدادیابی شوند تا به آینده فوتبال کشور کمک کنند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیشکر هفت تپه اظهار کرد:با ادغام این دو موسسه فوتبالی علاقه مندان به فوتبال در استان خوزستان جذب خواهند شد.

باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه 150 ورزشکار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار