تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۳۹۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شارژ 10 میلیارد ریالی تیم فوتبال استقلال خوزستان
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: مبلغ 10 میلیارد ریال شنبه شب به حساب باشگاه استقلال خوزستان واریز شد
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: مبلغ 10 میلیارد ریال شنبه شب به حساب باشگاه استقلال خوزستان واریز شد.

علی پورکیانی اظهارکرد: باتوجه به اقدامات صورت گرفته در روزهای اخیر برای حمایت از تیم، مبلغ 10 میلیارد ریال از سوی شهرداری اهواز به حساب این باشگاه واریز شد.

وی افزود: استاندار خوزستان در ماه های اخیر برای رفع مشکلات مالی این باشگاه تلاش فراوانی داشت که در نهایت با رایزنی با شهرداری و شورای شهر قرار شد مبالغی به حساب باشگاه واریز شود که جا دارد از استاندار و مسئولان شهرداری و شورای شهر تقدیرکنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم ما از ابتدای رقابت های لیگ با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرد اما با این وجود کادرفنی و بازیکنان تیم با غیرت و تعصب خود اجازه ندادند این مشکلات از کیفیت کار تیم بکاهد.

وی بیان کرد: امید است که این مبالغ اگرچه بالا نیست اما بخشی از مشکلات مالی باشگاه را برطرف و انگیزه بازیکنان را برای ادامه کار در لیگ بالاتر ببرد.

پورکیانی گفت: باتوجه به تلاش استاندار خوزستان درخصوص به حداقل رساندن مشکلات مالی این تیم ، قرار است مبلغ 10 میلیارد ریال دیگر نیز از سوی منطقه آزاد اروند به حساب باشگاه واریز شود.

وی ادامه داد: تیم ما باتوجه به اضافه شدن بازیکنان جدید و موثر بی شک در ادامه رقابت ها با کیفیت بالاتری کار کرده و می تواند جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

تیم استقلال خوزستان هم اکنون در اردوی تهران به سر می برد و روز یکشنبه برای آماده سازی تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر تمرینات خود را ادامه می دهد.

این تیم درنیم فصل رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تا هفته پانزدهم با 18 امتیاز در مکان دهم جدول جای دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار