تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۹۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام تسلیت نمایندگان و مسولان خوزستانی درپی درگذشت آیت الله رفسنجانی
نمایندگان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی طی پیام های جداگانه، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

در پیام علی ساری نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس آمده است: بدون شک این ضایعه دردناک برای ملت ایران و نظام اسلامی خسارتی بس عظیم و غیرقابل جبران است.

همچنین در پیام جواد کاظم نسب الباجی دیگر نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس آمده است: امروز ملت ایران و جهان اسلام عالمی روشن بین، فقیهی زمان شناس، سیاستمداری دور اندیش، مجاهدی زجر کشیده و مدیری توانمند را از دست داد و در فقدان او به سوگ نشست.

در ادامه آمده است: حضرت آیت الله هاشمی رفسجانی سند گویای انقلاب و مخزن الاسرار تاریخ آن بود و از آغاز نهضت همراه با همرزمانی چون مقام معظم رهبری در کنار امام امت(ره) ایستاد و با تحمل درد و رنج شکنجه ها و سیاهچال ها تا پیروزی انقلاب اسلامی بر این عهد استوار بود. قطعا مردم شریف ایران، صلابت و تدبیر فرمانده همیشه پیروز هشت سال دفاع مقدس را در کنار رزمندگان اسلام فراموش نخواهند کرد و همواره همراهی او با مقام معظم رهبری بسیاری از موفقیت ها را برای این کشور رقم زد.

 پیام تسلیت یوسفی نماینده مردم اهواز به مناسبت درگذشت آیت الله رفسنجانی

همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است 'خبر رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و وفادار امام و رهبری همگان را متاثر کرد.'

ایشان از جمله مبارزین انقلابی بود که از اولین روزهای نهضت اسلامی در کنار امام و رهبری برای پیروزی انقلاب اسلامی در مناسب مختلف و در مقاطع حساس منشا خدمات و برکات وافری بودند.

در این پیام تصریح شده است 'شخصیت والای علمی،سیاسی،مذهبی و اجتماعی ایشان برای پژوهش های سیاسی و اجتماعی دانشمندان و محققین گنجینه ای ارزشمند می باشد.'

یوسفی در ادامه اضافه کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات غریبانه حضرت فاطمه معصومه(س) به سهم خود این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه الوهیت صبر و اجر خواستارم.

 پیام تسلیت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و امام جمعه آبادان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و امام جمعه آبادان در پیام های جداگانه، عروج حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به محضر مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده وی تسلیت گفتند.

در پیام امام جمعه آبادان حجت الاسلام علی ابراهیمی پور به مناسبت عروج رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:خبر درگذشت ناگهانی یار و رفیق دیرین رهبر معظم انقلاب و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، برای دوستداران و همراهان ایشان در ادوار مختلف انقلاب اسلامی، غمبار و دردناک است.

بدون تردید مجاهدت ها و خدمات مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و سال های دشوار جنگ تحمیلی و تلاش های بعد از آن، از خاطره ملت شریف و بصیر ایران اسلامی پاک نمی شود.

اینجانب درگذشت این مجاهد فقید را به ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان، غفران الهی برای شان مسلئت دارم.

گفتنی است زمان و مکان برگزاری مراسم یادبود رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی دفتر اینجانب، متعاقبا اعلام می شود.

اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در پیامی، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:درگذشت بزرگمرد انقلابی و خستگی ناپذیر فقیه و مجتهد زمان شناس و سیاستمدار بزرگ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شاگرد امام راحل و یاور رهبری را به همه ملت ایران و مردم شریف منطقه آزاد اروند، به ویژه به خانواده محترم و بازمانگان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و علو درجات در جوار رحمت الهی را برای وی خواستارم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه نوزدهم دیماه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

نماینده مردم شوش در مجلس، درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

سید راضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، طی پیامی در گذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: رحلت جناب آقای آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب اسلامی و پیوستن ایشان به مقتدای خویش حضرت امام خمینی (ره) موجب تاثر شد.

وی در بخش دیگر این پیام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را از مبارزان برجسته و تأثیرگذار پیش از انقلاب عنوان کرد و افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از دوران جوانی با پیوستن به نهضت اسلامی امام خمینی (ره) ضمن دفاع از اندیشه‌های امام راحل راه مبارزه با رژیم طاغوت را در پیش گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات شایانی در عرصه‌های مختلف داشت.

این مقام مسؤول ادامه می‌دهد: اینجانب به عنوان نماینده مردم شوش، ضایعه عظیم و دردناک رحلت این یار دیرینه رهبری را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم هاشمی و تمامی ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علّو درجات را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.
:
:
:
آخرین اخبار