تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۳۹۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خوزستان عنوان کرد:
جزئیات برگزاری جشنواره دانشجویی چکامه در خوزستان
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان جزئیات جشنواره ادبی چکامه در 2 بخش داستان و شعر ویژه برای دانشجویان استان خوزستان را تشریح کرد
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان جزئیات جشنواره ادبی چکامه در 2 بخش داستان و شعر ویژه برای دانشجویان استان خوزستان را تشریح کرد.

محمد شهباز با اشاره به انتشار فراخوان مرحله استانی جشنواره ادبی چکامه، اظهار کرد: این جشنواره فرصتی برای رشد و تربیت نیروهای فرهنگی و انقلابی است که می‌توانند معادلات جنگ نرم را تغییر دهند.

وی ادامه داد: این جشنواره ادبی در قالب 2 بخش داستان و شعر تدوین شده که رشته‌های بخش داستان شامل داستان، رمان، داستان کوتاه و شعر در 2 قالب کلاسیک و نیمایی است.

شهباز گفت: محورهای شرکت در جشنواره ادبی چکامه آزاد است اما بخش ویژه آن شامل موضوعاتی همچون سبک زندگی دانشجویی، امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای همه دانشجویان استان آزاد است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ بهمن‌ماه به دبیرخانه جشنواره (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز) تحویل دهند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت، گفت: جشنواره چکامه این ظرفیت را ایجاد می‌کند که دانشجویان خوزستانی مستعد شناسایی، جذب و تربیت شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار