تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان تاکید کرد:
لزوم بررسی شاخص‌های موثر بر صنعت بیمه خوزستان
مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: بررسی عملکرد صنعت بیمه در استان خوزستان ضروری است
مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: بررسی عملکرد صنعت بیمه در استان خوزستان ضروری است.

امید حاجتی در نشست شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه استان خوزستان در جذب اسناد خزانه بسیار عقب است اظهار کرد: منابع با تاخیر به استان ابلاغ می‌شود، و توزیع اعتبارات کمی دیر‌تر از موعد مقرر انجام شد به همین دلیل شاهد یک تغییر برنامه در زمینه معامله موافقتنامه‌ها شدیم

وی افزود: اسناد خزانه معمولا زمانی که نزدیک به سررسید باشیم نزدیک به سه درصد آن کاهش پیدا می‌کند، بنابراین باید هرچه زود‌تر نسبت به جذب آن‌ها اقدام کنیم.

مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: انتظار می‌رود زمانی که منابع استان به زحمت جذب و دریافت می‌شود، تلاش بیشتری را برای ارائه اسناد خزانه به دولت داشته باشید.

حاجتی افزود: احتمال آن زیاد می‌رود که ممکن است برای اینکه برای دولت تعهد ایجاد نکنیم آن وقت این اسناد تبدیل به نقدینگی نشود.

وی متذکر شد: اگر در جذب اسناد خزانه کوتاهی شود به طور حتم جذب اعتبارات استان خوزستان در سال جاری به کمترین حد ممکن خود خواهد برسد.

حاجتی با اشاره به درخواست استاندار مبنی بر اینکه باید کلیه شاخص‌هایی که بر وضعیت زیست استان مؤثر و در میزان رفاه مردم نقش ایفا می‌کند را بررسی و مشخص کنیم گفت: این شاخص‌ها یکی از موضوعات مهم بررسی عملکرد صنعت بیمه در استان خوزستان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار