تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۹۶۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام تسلیت شخصیت ها به مناسبت درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی
در پی درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، دو تن از نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و فرماندار شوشتر با صدور پیام های جداگانه ضایعه فوت این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند
در پی درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، دو تن از نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و فرماندار شوشتر با صدور پیام های جداگانه ضایعه فوت این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

آیت ا... سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیامی خطاب به رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر صادر کرد:

'رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای مدظله العالی'
با اندوه فراوان درگذشت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام عالم جلیل و قرآن شناس و کم نظیر آیت ا... حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی 'رحمت ا... علیه' را به محضر شریف حضرت عالی تسلیت و تعزیت عزض نموده و دوام سایه بلند و طول عمر مبارک را از درگاه ربوبی مسئلت داشته و علو درجات آن فقید سعید را از ایزد متعال خواهانم.

'والسلام و علیکم و رحمته ا... و برکاته'

همچنین آیت ا... عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به همین مناسبت پیامی به شرح زیر صادر کرد:

'بسم ا... الرحمن الرحیم
نام مجاهد نستوه، مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی رحمة الله علیه با تاریخ انقلاب اسلامی گره خورده و خدمات ماندگارش ذخیره اخروی است.

غفرا...لنا وله بحق محمد واله'

در پیام صادره از سوی فرماندار شوشتر نیز آمده است:تاریخ و هویت هر کشوری برگرفته از بروز و حضور شخصیت‌های ویژه‌ای است که از دل مردم آن جامعه برخاسته و برجسته می‌شوند.

رحلت جانگداز حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ،یار دیرین امام خمینی (ره) ،انقلاب و رهبری ، مایه تاسف، تاثر و تالم عمیق جمهوری اسلامی ایران گردید.

این یار وفادار انقلاب و مردم، همواره و همیشه و در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب همواره جزو همراهان پرتلاش و صادق نهضت امام خمینی(ره) بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت‌ها مختلف سیاسی تمام عمر پر برکت خود را صرف ترویج و تحقق آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

اینجانب با نهایت ابراز تالم و تاثر ضایعه ارتحال شخصیت برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، خانواده‌ی معظم شهدا، خانواده‌ی ایشان و مردم شریف شهرستان شوشتر تسلیت عرض می نمایم.
مصطفی سمالی
فرماندار شوشتر
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار