تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۹۶۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امتحانات دانشگاه آزاد در روز چهارشنبه لغو شد
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از لغو امتحانات کلیه مقاطع این دانشگاه در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (‌20، 21 و 22 دی‌ماه) خبرداد
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از لغو امتحانات کلیه مقاطع این دانشگاه در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (‌20، 21 و 22 دی‌ماه) خبرداد.

دکتر حسین زاده لطفی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس محترم هیـأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امتحانات پایان نیم‌سال اول سال تحصیلی 96-95 در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مورخ بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم دی ماه 1395 در تمام واحدها، مراکز و آموزشکده های سما لغو می باشد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه تمام امتحانات از 23 دی ماه به بعد مطابق برنامه ریزی انجام شده برگزار می شود، اظهارکرد: تمام واحدها، مراکز آموزشی، آموزشکده ها و مدارس سما باید امتحانات لغو شده این سه روز را پس از اتمام امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 با اطلاع رسانی قبلی به دانشجویان برگزار کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین زاده لطفی با اشاره به ابلاغ این بخشنامه، خاطرنشان کرد: مسئول اجرای این بخشنامه به عهده روسای واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده های سمای دانشگاه آزاد اسلامی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار