تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شوش:
آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی جهانی بود
امام جمعه شهرستان شوش با تسلیت رحلت یار دیرین امام(ره) و انقلاب گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی جهانی بود
امام جمعه شهرستان شوش با تسلیت رحلت یار دیرین امام(ره) و انقلاب گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی جهانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد امام روز دوشنبه در مجلس بزرگداشت ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد امام حسین(ع) شوش افزود:سالها مبارزه علیه رژیم طاغوت و حضور در مسئولیت های مهم در دوران مختلف انقلاب و پس از آن از ویژگی های این شخصیت بزرگ است که نباید فراموش شود.

وی اظهار کرد: در پی ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام های تسلیت از کشورهای مختلف جهان ارسال شده که این بیانگر شخصیت جهانی آیت اله هاشمی رفسنجانی است.

امام جمعه شوش اظهار کرد:آیت اله رفسنجانی در دوران رژیم گذشته سالها مبارزه کرد و به زندان افتاد اما هرگز از مبارزه علیه طاغوت دست نکشید.

وی با بیان اینکه ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همه را متاثر کرد افزود:این یار دیرین امام (ره) و انقلاب ،اهل تقوا ، جهاد و مبارزه بود.

مجلس بزرگداشت ارتحال آیت اله هاشمی رفسنجانی از سوی فرماندار ، امام جمعه و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حضور اقشار مختلف مردم شهرستان شوش در این آیین چشمگیر بود به طوریکه مسجد امام حسین(ع) محل برگزاری مراسم مملو از جمعیت بود.

آیت ا... هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب بر اثر ایست قلبی در سن 82سالگی در بیمارستان شهدای تجریش تهران دعوت حق را لبیگ گفت و به دیار باقی شتافت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار