تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۹۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعطیلی جایگاه عرضه بنزین در گتوند مشکل ساز شد
تعطیلی محل فروش سوخت بنزین در تنها جایگاه سوخت مرکز شهرستان گتوند مشکلات زیادی برای اهالی این شهر و گردشگرانی که از نقاط دور و نزدیک به این شهر آمده اند، ایجاد کرده است
تعطیلی محل فروش سوخت بنزین در تنها جایگاه سوخت مرکز شهرستان گتوند مشکلات زیادی برای اهالی این شهر و گردشگرانی که از نقاط دور و نزدیک به این شهر آمده اند، ایجاد کرده است.

تعطیلی محل فروش سوخت بنزین در تنها جایگاه عرضه سوخت شهر گتوند از ابتدای هفته تاکنون، مشکلاتی برای مردم و مسافران این شهر به وجود آورده است.

یکی از رانندگان خودروی سواری به خبرنگار ایرنا گفت:تعطیلی محل فروش سوخت بنزین در جایگاه سوخت اختصاصی در شهر گتوند موجب سرگردانی رانندگان شده است.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه شوشتر و گتوند گفت:محل فروش سوخت بنزین در جایگاه اختصاصی عرضه سوخت گتوند به علت تعمیرات و زیباسازی تعطیل شده است.

حمید میرعالی با بیان اینکه به دلیل ایمنی وپیشگیری از حوادث احتمالی ناچار به تعطیلی این جایگاه سوخت شده ایم اضافه کرد:تعطیلی این جایگاه، موقت است و تا 10روز آینده سوختگیری بنزین دراین جایگاه از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: دیگر جایگاه های عرضه سوخت در نزدیکی سه راه گتوند-شوشتر- دزفول و در بخش عقیلی شهرستان گتوند فعال است و رانندگان برای سوخت گیری از این جایگاه ها استفاده کنند.

مسئول جایگاه اختصاصی عرضه سوخت گتوند نیز درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعمیرات فقط از ساعت 7صبح تا 15 عصر در این جایگاه انجام می شود،گفت:تمامی امکانات برای عرضه سوخت بنزین دراین جایگاه بعد از ساعات تعمیرات تا شروع مجدد کار، دراین جایگاه مهیا می باشد ولی به دلیل عدم ارسال سوخت بنزین از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی شوشتر و گتوند تعطیل می باشد.

مسلم فتحی نیا با بیان اینکه زیباسازی این جایگاه با نظر شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه شوشتر و گتوند است،افزود:تعطیلی محل عرضه سوخت دراین چند روز باعث ضررهای مالی زیادی به جایگاه شده است.

وی در پایان افزود: محل عرضه سوخت نفت و گاز و نفت سفید در این جایگاه فعال می باشد.
به گزارش ایرنا شهر گتوند، تنها یک جایگاه سوخت گیری بنزین و نفت و گاز دارد و رانندگان این شهر به ویژه موتورسیکلت سواران برای دریافت سوخت بنزین ناچار به طی مسیر بیش از 6 کیلومتری از شهر گتوند تا بعد از شهر جنت مکان هستند.

تنها جایگاه عرضه سوخت درشهر گتوند، آذرماه گذشته نیز به علت تخلیه سوخت آلوده درمخزن بنزین تعطیل شده بود.

شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان سه جایگاه سوخت بنزین، نفت و گاز و یک جایگاه سوخت سی ان جی فعال دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار