تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۳۹۷۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در دزفول برگزار شد
مجلس بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سه شنبه شب در مسجد جامع دزفول برگزار شد
مجلس بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سه شنبه شب در مسجد جامع دزفول برگزار شد.

امام جمعه شوشتر در این آیین که با حضور اقشار مختلف مردم و نیروهای نظامی ، انتظامی ، سپاه و بسیج برگزار شد در سخنانی گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی تمام توجه اش به مردم ، انقلاب ، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

حجت الاسلام و المسلمین شکراله سلیمانی افزود:آیت الله رفسنجانی فقیهی عالم و آگاه بود که از محضر بزرگانی چون آیت اله العظمی بروجردی ، امام راحل(ره) و علامه طباطبایی بهره برد.

وی سه ویژگی شاخص مردان خدا را مبارزه با جهل ، مبارزه با نفس و مبارزه با دشمن بیان کرد و گفت:این شخصیت وارسته انقلاب و نظام دارای این سه ویژگی بارز بود که وی را برجسته کرد.

امام جمعه شوشتر ، عشق به مردم ، انقلاب و شهدا را از دیگر ویژگی های شخصیتی آیت الله رفسنجانی برشمرد و گفت: معنای این ویژگی ها باور و اعتقاد به ولایت است.

وی به توطئه دشمنان علیه روحانیت اشاره کرد و گفت:دشمن در دورانی تبلیغ می کرد روحانیت در مبارزه احتیاط می کند اما آن کسی که این نظریه را خنثی کرد حضرت آیت الله هاشمی بود.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی با وفاتش نیز به انقلاب خدمت کرد افزود:این شخصیت بزرگ همانگونه که در دوران مبارزه قبل از انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و دوران بعد از جنگ در خدمت نظام و انقلاب بود با وفاتش نیز با ایجاد وحدت و همدلی بین مردم ، به انقلاب خدمت کرد.

در این آئین که از سوی امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و نماینده مردم دزفول برگزار شد اقشار مختلف مردم ، کسبه و بازاریان شرکت داشتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار