تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۳۹۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد:
کاهش 20 درصدی اعتبارات طرح­‌های ملی و استانی خوزستان در بودجه 96
در بودجه سال آینده اعتبارات طرح­‌های ملی و استانی برای خوزستان 20 درصد کاهش داشته در صورتی که اعتبارات مشابه در کل کشور هشت درصد افزایش داشته است
کاهش 20 درصدی اعتبارات طرح­‌های ملی و استانی خوزستان در بودجه 96نماینده مردم رامهرمز و رامشیر از کاهش 20 درصدی اعتبارات طرح­‌های ملی و استانی خوزستان در بودجه 96 خبر داد.

اقبال محمدیان امروز اظهار کرد: اعتبارات دو طرح مهم توسعه پایدار استان خوزستان و احیای رود­خانه کارون برای سال آینده 26 درصد کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس افزود: در بودجه سال آینده اعتبارات طرح­‌های ملی و استانی برای خوزستان 20 درصد کاهش داشته در صورتی که اعتبارات مشابه در کل کشور هشت درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور یک سئوال دارم، استان خوزستان با 60 درصد تولید نفت و گاز که اقتصاد کشور مدیون آن است و اثرات مخرب ناشی از مواد آلاینده بر زندگی­ مردم و محیط زیست که روح و روان و سلامت جامعه را به خطر انداخته است همراه با معضل بیکاری و آب و هوای ناسالم و مشکلات بر جای مانده از دوران دفاع مقدس زندگی را برای مردم بسیار سخت کرده، چرا باید این چنین مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار بگیرد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس تصریح کرد: علت کاهش اعتبارات استان چیست و چه توجیهی دارد، در سال پایانی دولت این کاهش عجیب اعتبارات استان در سر فصل­‌های مختلف یک خود­زنی برای دولت و بی عدالتی و ظلم به مردم ولایی استان خوزستان است که باعث نگرانی مردم عزیز، علما، بزرگان و مقامات استانی شده است لذا تقاضا دارم دستور رسیدگی جدی برای اصلاح و افزایش بودجه استان صادر شود.

وی افزود: به وزیر نیرو تذکر می‌­دهم از حذف 120 هزار هکتار اراضی طرح سفر مقام معظم رهبری ضمن تاکید معاون اول رئیس جمهور جدا خودداری کنید زیرا تامین آب کشاورزان رامهرمز و رامشیر متاسفانه در بدترین شرایط با بسته شدن دریچه‌های سد جره و مارون خسارت جبران‌ناپذیری به محصولات کشاورزی رامهرمز و رامشیر وارد کرده است.

محمدیان همچنین گفت: متاسفانه عوامل زیر مجموعه وزارت هیچ گونه همکاری با کشاورزان ندارند، در منطقه روستای رمیس رامشیر و نوران ابوالفارس لوله‌های نفت و گاز با قدمت بالای 50 سال دچار پوسیدگی شدند که باعث وارد شدن نفت سیاه به درون رودخانه جراحی شده است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در پایان گفت: تمام زحمات و محصول کشاورزان در حال نابودی است و هنوز خسارت سیل اول سال جاری به کشاورزان رامهرمز و رامشیر پرداخت نشده است لذا انتظار حل فوری مشکل پرداخت خسارت به کشاورزان را دارم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
کاشکی ژستهای دکتر محمدیان یه مقدار از مشکلات استان را حل کنه !!!!!
:
:
:
آخرین اخبار