تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۳۹۷۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز، مسابقات اتومبیلرانی کشور را میزبانی می‌کند
مرحله پایانی رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم کشور در پیست غدیر اهواز برگزار می‌شود
مرحله پایانی رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم کشور در پیست غدیر اهواز برگزار می‌شود.

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهارکرد: این مسابقات از فردا (پنجشنبه) به مدت دو روز در پیست غدیر اهواز به انجام می‌رسد.

وی گفت: در این مسابقات 60 شرکت‌کننده از سراسر کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت می کنند. این مسابقات در بخش آقایان در کلاس های تا 1500، تا 2000 و آزاد و در بخش بانوان در کلاس های تا 1500 و تا 2000 برگزار می شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان افزود: فردا از شرکت‌کنندگان ثبت نام به عمل می آید و سپس از آن ها تایم‌گیری صورت می گیرد و آن اتومبیلرانانی که حد نصاب لازم را به دست آورند، روز جمعه وارد مرحله رقابت می شوند.

وی گفت: خوزستان نیز در هر دو بخش آقایان و بانوان شرکت‌کننده دارد و با تیم کاملی در این مسابقات شرکت می‌کند. امیدوارم ورزشکاران خوزستانی موفق به کسب مقام شوند.

جوانمردی با مثبت بر شمردن شرایط برای میزبانی از این رقابت‌ها، عنوان کرد: تمام امکانات از جمله رفاهی فراهم شده است تا بتوانیم میزبان خوبی برای این دوره از رقابت‌ها باشیم.

وی در پایان گفت: چنین میزبانی‌هایی به کشف استعدادها، ایجاد انگیزه در نیروهای جوان و جذب آن‌ها به سمت این رشته بسیار کمک می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار