تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۳۹۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان رامهرمز خبر داد:
حل مشکل وجود معارضین طرح زیتون‌کاری دیمه رامهرمز
دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: با مساعدت مسؤولان، وجود معارضین و مشکلات عدیده دیگر طرح زیتون‌کاری این شهرستان برطرف شد.

علی‌رضا قاسمی‌نژاد امروز اظهار کرد: در دومین جلسه ستاد مقابله با جرائم خاص دادگستری این شهرستان که با حضور رئیس دادگستری، فرماندار و دیگر اعضای شورای تأمین و نهادهای ذی‌ربط  برگزار شد مشکلات طرح دیمه رامهرمز موردبررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این طرح سال‌ها پیش به تصویب رسیده بود و بنا به گفته مسؤولان شهرستان قرار بود که با افتتاح آن حداقل 200 و حداکثر 500 فرصت شغلی ایجاد شود.

دادستان رامهرمز تصریح کرد: از سال 1381 نخستین مراحل اجرایی شدن طرح دیمه شروع شد لیکن به دلیل وجود معارضین و مشکلات عدیده دیگر ازجمله تغییر مدیران اجرایی و پیمانکاران این طرح پرونده‌های قضایی متعددی در دادگستری رامهرمز برای آن تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز افزود: یکی از علل وقوع جرم وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری است و با توجه به این‌که یکی از وظایف دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم است در راستای این وظیفه خطیر و درنهایت کاهش ورود پرونده‌ها، دادگستری در قالب ستاد مقابله با جرائم خاص به این موضوع ورود کرده است.

قاسمی نژاد همچنین گفت: با همفکری تمام اعضای شورای تأمین توافقنامه‌ای بین طرفین درگیر تنظیم شد تا در آینده‌ای نزدیک با برداشته شدن مشکلات بر سر راه این طرح ملی شاهد اشتغال جوانان رامهرمز باشیم.

وی با اشاره به کشف مشروبات الکلی در این شهر بیان کرد: طی گزارش هفته جاری مأمورین پلیس اطلاعات رامهرمز و با دستور و مجوز قضایی این دادستانی بیش از 100 لیتر مشروبات الکلی در کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز در پایان گفت: هفته گذشته نیز با گزارش مأمورین نیروی انتظامی و صدور مجوز قضایی این دادستانی بیش از 200 لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط‌ شده بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار