تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۳۹۷۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه فولاد مجددا از سروش رفیعی شکایت کرد
باشگاه فولادخوزستان پس از عقد قرارداد سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس، مجددا از او به کمیته انضباطی شکایت کرد
باشگاه فولادخوزستان پس از عقد قرارداد سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس، مجددا از او به کمیته انضباطی شکایت کرد.

رفیعی که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به تیم تراکتورسازی پیوسته بود و در حالی که مسوولان باشگاه فولاد با توجه به مدارکی که در خصوص قرارداد رفیعی با این باشگاه در اختیار داشتند و مدعی بودند که این بازیکن باید پس از اتمام خدمت سربازی به فولاد برگردد، رفیعی به یک باره روز دوشنبه هفته جاری با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست تا خیال همه را راحت کند.

عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با رفیعی، با واکنش مدیرعامل باشگاه فولاد همراه بود و این اقدام را صحیح ندانست و همان روز اعلام کرد که لایحه شکوائیه خود را به کمیته انضباطی ارائه خواهد داد.

باشگاه فولاد که از مواضع خود در این زمینه کوتاه نمی آید، امروز (چهارشنبه) به صورت رسمی لایحه شکوائیه خود را به کمیته انضباطی ارسال نمود و باید دید در نهایت کار به کجا ختم می‌شود.

در این زمینه فریبرز یوسف‌زاده، مسوول کمیته‌ نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگویی درباره سروش رفیعی، اظهار کرده است که هنوز هیچ نامه رسمی و مکتوبی دال بر این که محل خدمت رفیعی باشگاه تراکتورسازی بوده و او خدمتش را به پایان برده است، به دست ما نرسیده است.

وی افزود: برای این موضوع دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس باید مدارک و مستندات خود را ارائه دهند که تاکنون هیچ اقدامی در این باره انجام نشده است. ملاک ما مستندات ارائه شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار