تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۳۹۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
اجلاس سراسری نماز در خوزستان برگزار می‌شود
معاون پشتیبانی استانداری خوزستان گفت: جلسه اجلاس سراسری نماز با محوریت نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین تقدیر از نفرات برتر در این حوزه برگزار می‌شود.

 جمال عالمی‌نیسی امروز در جلسه برگزاری اجلاس سراسری نماز اظهارداشت: جلسه اجلاس سراسری نماز با محوریت نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین تقدیر از نفرات برتر در این حوزه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز به عنوان سپر برای جلوگیری از انحرفات است و بیشتر افراد مبتلا به آسیب‌های اجتماعی بی‌نماز هستند، افزود: استان خوزستان سال 93 گام‌های خوبی در زمینه اجلاس سراسری نماز برداشته است و رتبه برتر را در کشور کسب کرده است.

معاون پشتیبانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه روز 5 بهمن ماه اجلاس سراسری نماز برگزاری می‌شود، گفت: قسمتی از جامعه بخش اداری است و باید بررسی شود که فرزندان در فضای اجتماعی و آموزشی برای اقامه نماز تشویق می‌شوند یا خیر.

وی با بیان اینکه آمار نمازگزاران در کشور نسبت به قبل از انقلاب بیشتر شده است، عنوان کرد: استانداری در ارتباط با ساختار اداری بسترهایی در اماکن عمومی برای اقامه نماز ایجاد کرده است.

عالمی‌نیسی با بیان اینکه غفلت شهرداری از این جلسه درست نیست، بیان کرد:  با توجه به اینکه همه نهادها مانند زنجیر به یکدیگر متصل هستند اگر نهادها وظیفه خود را در ارتباط با نماز به خوبی انجام دهند می‌توانیم یک مدینه فاضله را داشته باشیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار