تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۳۹۷۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تراکتورسازی: قابلیت قهرمانی را داریم
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا امسال قهرمان شویم و فکر می‌کنم تراکتورسازی قابلیت قهرمانی را دارد
مربی تراکتورسازی: قابلیت قهرمانی را داریممربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا امسال قهرمان شویم و فکر می‌کنم تراکتورسازی قابلیت  قهرمانی را دارد.

میگوئل تکسیرا در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان، اظهار کرد:‌ نیم‌فصل دوم لیگ برتر کشور آغاز شده است و ما سعی می‌کنیم شروع بهتری نسبت به نیم‌فصل اول داشته باشیم. در نیم‌فصل گذشته که مقابل استقلال خوزستان بازی کردیم به تساوی رسیدیم و اکنون می‌خواهیم با قدرت بیشتری کارمان را شروع کنیم. هدف ما از آمدن به این‌جا بردن است.

وی ادامه داد:‌ ما می‌دانیم چند بازیکن استقلال خوزستان تغییر کرده است و مطمئنا فردا بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. این تیم در نیم‌فصل اول مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورد ولی اکنون خودمان را برای بردن آماده کرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص غایبان این تیم در دیدار فردا نیز گفت: آقایی، ‌ادینیو،‌گودرزی و رمضانی بازیکنان مصدومی هستند که همراه با تیم به اهواز نیامده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال آیا از فصل نقل و انتقالات و خریدهایی که داشتید، راضی هستید؟ عنوان کرد: ‌یک بازیکن خیلی مهم‌مان را از دست دادیم ولی نفراتی که جذب کرده‌ایم خیلی بهتر و بیشتر تلاش می‌کنند و با کمک قلعه‌نویی با شرایط تیم تطابق پیدا کرده‌‌اند. به هر حال هدف ما داشتن یک تیم محکم و قوی است.

تکسیرا در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که امسال حریف چغری مانند پرسپولیس دارید، می‌توانید به قهرمانی برسید؟ گفت:‌ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا کار را پیش ببریم و قهرمان شویم. فکر می‌کنم تراکتورسازی قابلیت قهرمان شدن را دارد، البته مقابل ما تیم پرسپولیسی قرار دارد که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و تمام تلاش‌شان این است که قهرمان شوند. این را هم باید بگویم به جز ما و باشگاه پرسپولیس چند باشگاه دیگر نیز می‌خواهند قهرمان شوند ولی به ما به نوبه خودمان تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به قهرمانی می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار