تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۳۹۷۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال خوزستان: برای شروعی خوب، مصمم هستیم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان‌مان مصمم، یک‌دل و متحد هستند تا در نیم فصل دوم، شروع خوبی داشته باشیم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان‌مان مصمم، یک‌دل و متحد هستند تا در نیم فصل دوم، شروع خوبی داشته باشیم.

سیدسیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی تبریز با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به مقام معظم رهبری، ‌خانواده ایشان و ملت ایران، اظهارکرد: ‌مطمئنا فردا بازی سختی خواهیم داشت، چرا که تراکتورسازی یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر است. ما به این تیم احترام می‌گذاریم و باید بگویم حریف‌مان را به خوبی آنالیز  و روی نقاط ضعف و قوت آن نیز کار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بازیکنان‌مان به خوبی تمرین داشته‌اند و مصمم هستند که نیم‌فصل دوم شروع خوبی داشته باشند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص خریدهای جدید این تیم نیز گفت: افشین،‌ نانگ و ماهی از بازیکنان مطرح و بسیار خوبی هستند که می‌توانند در ادامه کار به تیم کمک کنند تا نقاط ضعف‌فمان را برطرف کنیم، ضمن این‌که در فصل نقل و انتقالات، حشمتی را هم جذب کردیم.

وی بیان کرد: ‌در نیم‌فصل اول کارمان را با یکسری مشکلات  شروع کردیم ولی خوشبختانه مشکلات‌مان کم کم در حال مرتفع شدن هستند. اکنون نیز بازیکنان‌مان مصمم، یک‌دل و متحد هستند تا در ادامه، شروع خوبی داشته باشیم.

نعمتی‌نژاد در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که پورقاز از تیم جدا شده است،‌ چه برنامه‌ای برای ترمیم خط دفاع‌تان دارید؟ گفت: ‌در حال حاضر علائی و کعبی را داریم که کعبی در دو پست کار می‌کند و فکر می‌کنم مشکل حادی در این بخش نداریم.

وی در ادامه بیان کرد: جا دارد از استاندار خوزستان و تمام کسانی که در رفع مشکلات مالی ما اقداماتی داشتند، قدردانی کنم و امیدوارم در ادامه نیز همه مسوولان همت کنند تا مشکلات‌مان حل شدود تا در نیم‌فصل دوم لیگ و بازی‌های آسیایی نماینده خوبی برای خوزستان و کشورمان باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار