تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۳۹۷۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرفاوی: بضاعت صبا همین قدر است
سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از شکست مقابل صنعت نفت گفت: بضاعت صبا در حد همین بازی بود
سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از شکست مقابل صنعت نفت گفت: بضاعت صبا در حد همین بازی بود.

صمد مرفاوی پس از شکست صبای قم مقابل نفت آبادان در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: بازی دست ما بود و در آغاز نیمه دوم به گل رسیدیم. متاسفانه نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردیم. بازیکنان ما خوب بازی کردند. نفت شیوه خاصی نداشت و روی دو صحنه به گل رسیدکه یکی از این گل‌ها روی توپ برگشتی بود.

وی با بیان اینکه نفت آبادان مستحق پیروزی در این دیدار نبود، افزود: نفت تیمی نبود که بتواند در این دیدار برنده شود. آن‌ها فوتبال رو به جلو بازی نکردند اما من به آن‌ها تبریک می‌گویم. مبارک‌شان باشد. بازیکنان ما زحمت کشیدند و حداقل می‌توانستیم یک امتیاز را به دست بیاوریم. بضاعت تیم ما همین قدر است و به دنبال این هستیم که اگر امکانش بود یکی،دو بازیکن را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: کریم اسلامی را دادیم و نتوانستیم جایگزینی برایش انتخاب کنیم. تیم شرایط خوبی ندارد. نیم فصل به جای اینکه به دنبال بازیکن باشیم توانستیم یک بازیکن را فقط جذب کنیم. در بازی با استقلال خوزستان هم در دقایق پایانی گل خوردیم. وقتی تیمی شرایط مالی و ساختار خوبی نداشته باشد یک جایش لنگ می‌زند و ما هم دچار این مشکل شده‌ایم. اگر می‌خواهند این تیم در لیگ برتر بماند، باید حمایت شود. اتفاقات فوتبال به کسی رحم نمی‌کند.

وی درباره شایعه برکناری‌اش نیز گفت: من هر موقع دلم بخواهد از تیم می‌روم. باید جلوی زد و بند را گرفت. یک بار با بازیکنانم صحبت کردم و به بازیکنان گفتم وضعیت باشگاه این است. چند بازیکن می‌خواستیم که نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم. پول‌هایی که باید به بازیکنان می‌دادند به افراد دیگری دادند. با توجه به اینکه تیم بدهکار است نمی‌دانیم می‌توانیم ادامه دهیم یا خیر.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار