تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۹۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشی دیدار استقلال خوزستان - تراکتورسازی
تشویق کرار از سوی اهوازی‎ها/بازگشت افشین به سرزمین مادری
دیدار تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز با حاشیه هایی همراه بود.

 این بازی امروز (پنجشنبه) در هوای آفتابی و دمای ۲۵ درجه سانتیگراد اهواز برگزار شد.

*این هفته از مسابقات گرامیداشت تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) لقب گرفته بود.

*زمانی که جاسم کرار، هافبک عراقی تراکتوری ها جهت نشستن روی نیمکت وارد زمین شد با تشویق بی امان هواداران استقلال خوزستان غافلگیر شد! آن ها با فریاد "کرار بیا اینجا" از این بازیکن خواستند که به سمت آن ها برود و کرار نیز در پاسخ به سمت آن ها رفت و با تکان دادن دست از تماشاگران تشکر کرد.

*کادر فنی تیم استقلال خوزستان در شروع بازی به سمت نیمکت تبریزی ها رفتند و به آن ها خوش و بش کردند.

*پیش از آغاز بازی به دلیل رحلت جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک دقیقه سکوت از سوی بازیکنان دو تیم در زمین اجرا شد؛ ضمن این که یاد و خاطره ایشان نیز گرامی داشته شد.

*آرش افشین، مهاجم جدید آبی پوشان در آغاز بازی به سمت امیر قلعه نویی رفت و او را در آغوش گرفت.

*هواداران اهوازی نیز با شعار "موسوی، موسوی حمایتت می کنیم" حمایت خود از سرمربی جوان شان را نشان دادند.

*امیدعالیشاه و احمد نورالهی که با سر و صدای زیادی از پرسپولیس به تراکتورسازی پیوستند در اولین بازی رسمی خود در ترکیب ثابت تراکتوری ها قرار گرفته بودند. همچنین آلویس نانگ و آرش افشین، مهاجمان جدید آبی پوشان نیز در ترکیب ثابت این تیم حضور داشتند.

*حدود ۲۰۰ هوادار تبریزی که در ورزشگاه غدیر حضور پیدا کرده بودند در مقاطعی از نیمه اول با سردادن شعار "آذربایجان، آذربایجان" تیم شهرشان را تشویق کردند.

*در ۲۵ دقیقه نخست مسابقه آلویس نانگ دو موقعیت تک به تک را برابر تیم سابق خود از دست داد و دو سه موقعیت عالی را نیز دیگر بازیکنان استقلال از دست دادند.

*در دقیقه ۳۳ مسابقه، سرمربی استقلال خوزستان که در صحنه ای معتقد بود بازیکن تراکتورسازی باید کارت زرد دریافت کند، به شدت به صالحی، داور بازی معترض شد که با تذکر جدی او به پورموسوی، بازی از سر گرفته شد.

*سعید آقایی، ادینیو، شهرام گودرزی و رمضانی، چهار بازیکن تراکتور هستند که به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست دادند.

*نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

*با شروع نیمه دوم بازیکنان دو تیم شروع به گرم کردن در پشت دروازه های خودی کردند.

*در دقیقه ۶۲ مسابقه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه 1300 نفر اعلام شد.

*در دقایقی از نیمه دوم، هواداران اهوازی شعارهایی علیه محمد نوری، بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی تراکتورسازی سر دادند.

*سردار آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیز که به همراه تبریزی ها به اهواز سفر کرده بود از جایگاه ویژه ورزشگاه غدیر نظاره گر بازی می کرد.

*در دقیقه ۸۷ مسابقه گل نخست بازی رقم خورد؛ ارسال کرنر جاسم کرار از سمت راست را مهدی شریفی، بازیکن تعویضی قلعه نوعی با ضربه سر دقیق به کنج دروازه شیخ ویسی فرستاد.

*این بازی در نهایت پس از چهار دقیقه وقت تلف شده با یک گل به سود تراکتورسازی تبریز به اتمام رسید تا این تیم با ۳۳ امتیاز به صدرجدول رده بندی صعود کند.

*پس از اتمام بازی یکی از لیدرهای استقلال خوزستان قصد درگیری با داور مسابقه را داشت که بهمن روشنایی، سرپرست استقلال از رفتن وی به سمت داور جلوگیری و او را به سوی سالن میکسدزون هدایت کرد.

*بازیکنان استقلال خوزستان که پس از پایان بازی به شدت از بی عدالتی فوتبال عصبانی بودند، روی زمین نشستند و معتقد بودند ۹۰ دقیقه حمله کردند ولی روی یک توپ دروازه شان باز شده است. محمد طیبی کاپیتان استقلالی ها تک تک بازیکنان را از روی زمین و نیمکت بلند کرد و به سمت رختکن هدایت نمود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار