تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۳۹۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال خوزستان: بی‎دقتی بازیکنان عامل شکست‎مان بود
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برد حق تیم ما بود و بی دقتی بازیکنان مان عامل شکست ما برابر تراکتورسازی بود
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برد حق تیم ما بود و بی دقتی بازیکنان مان عامل شکست ما برابر تراکتورسازی بود.

سیدسیروس نعمتی نژاد در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی تبریز، اظهار کرد: ما بازی را بسیار خوب و با احتیاط شروع کردیم. از تمام تاکتیک های تراکتورسازی نیز اطلاعات کاملی داشتیم و می دانستیم که برنامه آن ها چه می باشد.

وی افزود: در نیمه اول چهار موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم که اگر این موقعیت ها را گل می کردیم می توانستیم با اختلاف دو سه گل از زمین خارج شویم. متاسفانه بازیکنان مان بی دقت بودند و اگر دقت بیشتری به خرج می دادند، قطعا بازی را می بردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نیمه دوم شرایط خاص خود را داشت. بازیکنان تمرکز لازمی را که باید می داشتند، نداشتند و شروع بدی داشتیم، البته رفته رفته توانستیم بازی را کمی در دست بگیریم و چند موقعیت را هم ایجاد کردیم که بازهم بازیکنان از موقعیت ها استفاده نکردند. در مجموع هیچ موقعیتی در بازی به حربف ندادیم و ستاره تراکتور، گلرشان بود. گلی که در نیمه دوم خوردیم، بر حسب اتفاق بود، نه از روی موقعیت آن چنانی و کار تاکتیکی تراکتوری ها.

وی افزود: بالعکس تیم ما کاملا تاکتیکی بود و با حوصله فوتبال بازی کرد که این مساله این نوید را به ما می د هد که در دیدارهای آینده، بازی هایی به مراتب بهتر ارئه دهیم، چرا که با نفراتی که جذب کرده ایم و خریدهایی که داشته ایم می توانیم قطعا در بازی های آینده عالی ظاهر شویم.

نعمتی نژاد در خصوص این که قلعه نویی در کنفرانس اعلام کرد که برد حق استقلال خوزستان بود نیز عنوان کرد: کاملا درست است؛ برد حق تیم ما بود و همان طور که گفتم بی دقتی بازیکنان مان عامل شکست ما در این بازی بود.

وی درباره تعویض نانگ هم خاطرنشان کرد: ما پیش از بازی می دانستیم که به دلیل این که او آمادگی لازم را ندارد، از دقیقه 60 به بعد تحلیل می رود. به همین دلیل نیز او را تعویض کردیم و از آن جایی که می خواستیم جلوی تیم را را تقویت کنیم، عاشوری را وارد زمین کردیم و مومنی را به کناره ها فرستادیم. همین نیز باعث شد که تیم ما رونده تر شود و بازی دست مان آمد. کما این که همه دیدند پس از این تعویض سه چهار موقعیت خوب هم نصیب مان شد. عاشوری شروع خوبی در تیم ما داشت و می توانست از توپ هایی که به دست آورد، بهتر استفاده کند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چه اصراری به حضور مهدی مومنی در این بازی بود؟ گفت: مومنی بازیکنی است که قبلا هم در هیمن تیم بوده و تجربه بالایی دارد. او از سرعت بسیار خوبی برخودار است، ضمن این که تکنیک خوبی هم دارد. ما دوست داریم که نفرات خوب مان همواره درون زمین باشند و استفاده بهینه را از تمام بازیکنان مان ببریم. برای ما فرقی نمی کند که کدام بازیکنان درون زمین قرار بگیرند.

وی با بیان این که امیدمان به تیم بسیار است، افزود: شاید بازیکنان مان آن چنان که باید و شاید با یکدیگر هماهنگ نشده اند ولی همگی باید به این تیم مان دهیم تا بازیکنان بهتر و بیشتر با هم هماهنگ شوند.

نعمتی نژاد در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید جای خالی میثم دورقی در میانه میدان احساس می شد نیز عنوان کرد: این نظر و حس شما است. ما چنین حسی نداشتیم.  ما از تمام نفرات مان در زمین راضی بودیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار