تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۳۹۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قلعه‌نویی: برد حق استقلال خوزستان بود
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است تیمش به هیچ‌ عنوان سزاوار پیروزی در این مسابقه نبوده و برد کاملا حق استقلال خوزستان بود
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است تیمش به هیچ‌ عنوان سزاوار پیروزی در این مسابقه نبوده و برد کاملا حق استقلال خوزستان بود.

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان، اظهار کرد: جا دارد در ابتدا تشکر ویژه‌ای از استاندار خوزستان آقای دکتر شریعتی انجام دهم. من او را دیروز به صورت اتفاقی در هتل دیدم و به عنوان یک ایرانی از او تشکر کردم، چراکه پیش از نیم‌فصل دوم کمک‌های خوبی را به استقلال خوزستان انجام داد ولی ای کاش مسوولان محترم کمی زودتر این کمک‌ها را به استقلالی‌های خوزستان می‌کردند تا آن دو سه بازیکن اصلی این تیم نیز جدا نمی‌شدند. به هر حال استقلال خوزستان از اسفند سال جاری تبدیل به استقلال ایران می‌شود و از این بابت وظیفه خودم می‌دانستم که از مسوولان خوزستان تشکر کنم.

وی در ادامه درباره بازی، اظهار کرد: خداوکیلی حق استقلال خوزستان بود که بازی را ببرد. در نیمه اول چندین موقعیت بسیار عالی را این تیم از دست داد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم که روز خوب اخباری در درون دروازه ما بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: در نیمه دوم نسبت به نیمه اول کمی بهتر بودیم اما باز هم تراکتورگونه بازی نکردیم. به هر حال شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که خدا خواست ما بازی را ببریم و بابت این موضوع هم از بازیکنانم و هم از خدا تشکر می‌کنم ولی واقعیت این است که استقلال خوزستان فوتبالی زیبا و تاکتیکی را ارائه داد.

وی با تمجید از زمین خوب ورزشگاه غدیر اهواز، گفت: امروز بازی روی زمینی بسیار خوب و هموار برگزار شد و چمن برخلاف بسیاری از زمین‌های ایران که مانند آسفالت است بسیار نرم و خوب بود.

قلعه‌نویی بیان کرد: به آقای پورموسوی تبریک می‌گویم و دعا می‌کنم که از این به بعد در مسابقات آینده خصوصا جام باشگاه‌های آسیا موفق باشند. من یقین دارم که این تیم و با این جوانان باانگیزه صددرصد در لیگ قهرمانان آسیا موفق خواهد شد. همچنین بسیار خوشحالم که آرش افشین بعد از مدت‌ها بار دیگر بازی کرد و این قول را می‌دهم که این بازیکن در سه چهار هفته آینده همان آرشی می‌شود که همگان انتظار آن را دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در پایان مسابقه بازیکنان تیمش را تنبیه کرده بود که دور زمین می‌دویدند؟ گفت: اصلا بحث جریمه یا تنبیه در میان نبوده است. ما چون سه‌شنبه بازی داریم، بلافاصله در خود زمین ریکاوری انجام دادیم و در برنامه ما نیز مشخص بود که بعد از بازی حتما باید ریکاوری کنیم و این چیزی است که در همه جای دنیا مرسوم است. این کار را انجام دادیم تا یک روز سود کرده باشیم.
 
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره این که آیا از بازیکنان جذب شده تیمش راضی است؟ عنوان کرد: طبیعتا در این زمان کم نمی‌شود اظهارنظر کرد و نیاز است تا این بازیکنان با شرایط تیم و افکار من بیشتر آشنا شوند ولی در مجموع خوب بودند و فکر می‌کنم بازی به بازی نیز بهتر شوند.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری در این رابطه که آیا صحت دارد که گفته می شد چناچه منصوریان در بازی امروز نتیجه نمی گرفت وی جای او را در استقلال تهران می‌گرفت، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. فعلا تمام فکر و ذکرم روی تیم تراکتورسازی است. منصوریان جزو مربیان نسل جدید و آینده‌دار فوتبال ما است و مربیانی مثل منصوریان و یحیی گل‌محمدی آینده مربیگری کشور را تضمین می‌کند. معتقدم منصوریان نیز احتیاج به زمان دارد تا بتواند با استقلال نیز نتایج خوبی بگیرد و فکر می‌کنم این سوال را شما از خودتان درآورده‌اید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار