تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۳۹۸۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
8 هزار نفر در فاز 2 پالایشگاه آبادان مشغول کار می‌شوند
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از اشتغال 8 هزار نفر در طرح فاز 2 پالایشگاه آبادان خبر داد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از اشتغال 8 هزار نفر در طرح فاز 2 پالایشگاه آبادان خبر داد و گفت: جوانان جویای کار برای کسب مهارت لازم به مرکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

جلیل مختار امروز اظهار کرد: اجرای فاز دو پالایشگاه آبادان موجب خیر و برکت و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان این شهر می‌شود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی فاز دوم پالایشگاه آبادان موجب تثبیت تولید پالایشگاه و ارتقاء کیفیت فرآورده‌های نفتی در بزرگترین پالایشگاه کشور می‌شود و آن را از ضرردهی خارج و به سودهی می‌رساند.

مختار افزود: مهم‌ترین خیر و برکتی که اجرای فاز 2 پالایشگاه برای آبادان دارد بحث اشتغال جوانان در این طرح است که برای 8 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات عمرانی و تأسیسات زیرساخت‌های پروژه آغاز گردیده و مکان‌یابی لازم صورت است.

وی افزود: فاز 2 پالایشگاه آبادان، یکی از طرح‌های بزرگ ملی است که بعد از برجام با استفاده از فاینانس در ایران ایجاد شده است.

مختار افزود: با آغاز مراحل اجرای این طرح ملی بعد از چهارماه اولین نیروها با اولویت نیروهای بومی و متخصص بومی جذب خواهند شد.

وی بیان داشت: جوانان و افراد جویایی کار می‌توانند با مراجعه به مرکز فنی و حرفه‌ای مطابق با تخصص‌های مورد نیاز اعلام شده آموزش‌های لازم را بگذرانند.

پالایشگاه آبادان به عنوان نخستین پالایشگاه کشور در سال 1291 آغاز به کار کرد و با احداث واحدهای جدید این پالایشگاه آبادان در سال 1334 به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه جهان در زمان خود شناخته شد.

ظرفیت اسمی این پالایشگاه 44٠ هزار بشکه در روز است و هم اکنون قادر است روزانه حدود 4٠٠ هزار بشکه نفت خام را پالایش کند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
سلام ما که شنیدیم از سالیان قبل نیروهای انتخاب شدن اونم با پارتی

اگر چنین کاری بشه

یک عمر مدیونتون هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
حتما ، استاد ، اینا الان دارن حقوقشم میگرن ، بیشترم سمت تهران و اصفهان و ترک ان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
برید ببینید ، قشم ، کیش ، چابهار چی شدن ، آبادان چی شده ، خرمشهر چی شده ، یعنی واقعا ظالمان دست بردار نیستن ، خوزستان رو آواره میخواهند ، تا نفت و گازش رو راحتر تاراج کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
چابهار که دهات هم نبود حالا هزاربهار گشته، قشم و کیش که هیچ ، حالا ببین ، عروس خلیج را خرمی خرمشهر را ، خوزستان را بنگر ، تاراج نفت و گاز و پتروشیمی و فولاد و سودگمرکات و آب کارون کفایت ندارد ، آبادان را نابود خرمشهر را خونین شهر ، اهواز را در قعر بیکاری و فقر گماشته اند تا تهران و اصفهان و مشهد و جابهار و کیش و....آباد کنن ، تا برج هایشان سربر فلک کشد ، آه دل این مسلمانان آه خطه خوزستان آه دل شکسته من بسوزاند روزگارتان ، سیاه کن روزتان ...
:
:
:
آخرین اخبار