تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۳۹۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرحله پایانی رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشوردر اهواز برگزار شد
مرحله پایانی رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه باحضور 60 شرکت کننده در بخش آقایان و بانوان در پیست غدیر اهواز برگزار و نفرات برتر شدند
مرحله پایانی رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه باحضور 60 شرکت کننده در بخش آقایان و بانوان در پیست غدیر اهواز برگزار و نفرات برتر شدند.

در این مسابقات 60 شرکت ‌کننده از سراسر کشور در بخش آقایان در کلاس های 1500، 2000 و آزاد و در بخش بانوان در کلاس های 1500 و 2000 با یکدیگر رقابت کردند.

در این دوره از رقابت ها در کلاس 1500 آقایان مجید فتحی از خوزستان با ثبت رکورد یک دقیقه و 38 ثانیه و 98 صدم ثانیه موفق به کسب مقام اول شد.

همچنین در این کلاس محمدرضا صفاری و اشکان اکبری به ترتیب از استان های کرمان و یزد با ثبت رکوردهای پایین تر در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در کلاس 2000 نیز حسن منتظر از استان مازندران با ثبت رکورد یک دقیقه و 39 ثانیه و 24 صدم ثانیه موفق شد مقام نخست را ازآن خود کند.

همچنین محمد ابراهیمی و عبدالعزیز راشدی از استان های یزد و خوزستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس آزاد آقایان نیز علی اکبر مقیمی از تهران با ثبت رکورد یک دقیقه و 38 ثانیه و 24 صدم ثانیه به مقام نخست دست یافت، حمید جعفری و سید محمد علی کربلایی از استان های کرمان و یزد دوم و سوم شدند.

همچنین درکلاس 2000 بانوان فائزه محبی از تهران موفق شد با ثبت رکورد یک دقیقه و 47 ثانیه و 36 صدم ثانیه به مقام اول دست یابد، سیما یزدان پناه و یلدا مرادی نیز از استان های کرمان و گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس 1500 بانوان نیز فرشته حسینیان با ثبت رکورد یک دقیقه و 46 ثانیه و 64 صدم ثانیه به مقام اول دست یافت، مریم حیدری و ثریا یزدان پناه نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار