تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۳۹۸۶۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فضای سبز و پیاده رو های اجاره ای در اهواز / تصاویر
هرچند که مبارزه و مقابله با تخلفات شهری از وظایف پلیس انتظامی و راهنمایی و رانندگی است اما مراتب را به پلیس 110 هم که گزارش می کنیم، اپراتور پلیس 110 شهرداری و سامانه 137 را مسوول می داند. جالب اینجا است که برخی از این پیاده رو ها به تازگی سنگفرش شده اند و توسط افرادی با کاور مخصوص به رانندگان اجاره داده می شوند.
فضای سبز و پیاده روهای اجاره ای در اهواز / تصاویر

خوزنیوز: در حالی که رییس پلیس راهور خوزستان فعالیت پارکبانان در شهر اهواز را بدون مجوز و غیر قانونی می داند برخی افراد در نقاطی پر رفت وآمد این کلانشهر اقدام به صدور قبض حاشیه ای با نشان نیروی انتظامی می کنند. عده ای از متخلفان هم پای را فراتر نهاده و علاوه بر فروش پارک حاشیه ای خیابان، حق پارک در پیاده رو ها و فضای سبز را نیز به رانندگان می فروشند. هرچند این تخلف ها در مناطق پرتردد شهر اهواز روی می دهد و روزانه گذر بسیاری از مسوولان و مدیران شهری به مناطق این می افتد اما گویا هیچ گونه برخورد مشهودی با خیابان خواران و پیاده رو خواران نمی شود و آنها آزادانه به کار خود ادامه می دهند.

متاسفانه زمین ها و پیاده رو های اطراف نمایشگاه بین المللی اهواز عرصه سودجویی برخی افراد شده است و آنها به صورت خودجوش حقوق شهروندان را نقض کرده و برای خود شغل و منبع درآمدی دست و پا کرده اند. هرچند که مبارزه و مقابله با تخلفات شهری از وظایف پلیس انتظامی و راهنمایی و رانندگی است اما مراتب را به پلیس 110 هم که گزارش می کنیم، اپراتور پلیس 110 شهرداری و سامانه 137 را مسوول می داند. جالب اینجا است که برخی از این پیاده رو ها به تازگی سنگفرش شده اند و توسط افرادی با کاور مخصوص به رانندگان اجاره داده می شوند.

در برخی دیگر از نقاط شهر همچون حاشیه هتل نیشکر نیز بخشی از فضای سبز به پارکینگ مبدل شده است و رانندگان از سوی متصدی به محوطه فضای سبز خارج از پارکینگ هدایت می شوند و قبض پارکینگ دریافت می کنند.

این اتفاقات کاملا مشهود و بنا به اعلام مسوولان غیر قانونی هستند و انتظار می رود که نیروی انتظامی و اجراییات شهرداری برای احقاق حقوق شهروندان برخورد لازم را با متخلفان داشته باشند.

فضای سبز و پیاده روهای اجاره ای در اهواز / تصاویر

فضای سبز و پیاده روهای اجاره ای در اهواز / تصاویر

فضای سبز و پیاده روهای اجاره ای در اهواز / تصاویر

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بیژن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
9
متاسفانه شهر دارای متولی نیست و هر کسی هر کاری دلش بخواد انجام میده .نمونه ش وانتهای میوه فروش که هر جا دلشون بخواد می ایستند و ترافیک ایجاد میکنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
6
در این که شهرداری اهواز در خیلی موارد عملکرد بسیار ضعیفی داره شکی نیست. اما با یا بدون پارک بان، مگه پیاده رو اصولن محل پارک خودروست؟؟
رضا
|
-
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
2
در تمام مناطق اهواز دستفروش وجود دارد حتی در ورودی شهر مثلا ورودی از سمت شوشتر و مسجد سلیمان و حتی احشام در کنار بلوار به فروش می رسد همچنین جدیداً اگر پشت چراغ رمز باشید حتما شیشه جلو به زور تمییز خواهد شد و.....
اصلان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
2
متاسفانه شهر اهواز از بی مدیریتی رنج میبره : کاش یکسال این شهر رو میدادن دست دو تا مدیر اصفهانی تا تفاوت عملکرد رو مشاهده میکردید . شهر خیلی بینظمه -خیلی کثیفه 80 درصد شهرداری مسئوله - چقدر مناظر زیبا میشه در ساحل کارون درست کرد ولی چه کسی بفکر این چیزاست. توی این شهر مسول سازمان بهداشت وجود نداره . توش شهر پلیسها فقط سر چهار راه هستن بقیه شهر پلیس لازم نداره = امنیت صفره وسط روز غارتت میکننو هزار مشکل دیگه = عزیزان مسول فقط فکر حقوق و مزایا هستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
1
متأسفانه این موضوع در اکثر مناطق شهر اهوار در حال اتفاق افتادن است
ولی هیچ مقام مسئولی هم جوابگو نیست

در اطراف و کنار دانشگاه ازاد واحد اهواز هم اکنون درحال گرفتن مبالغی به عنوان حق پارکبان میباشند
در صورتی که این معابر اصلا اسفالت مناسبی هم ندارن
:
:
:
آخرین اخبار