تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۳۹۹۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران:
حفظ بازار و بروزرسانی دستگاه‌های حفاری مهمترین اولویت شرکت است
مهمترین اولویت این شرکت حفظ بازار و بروزرسانی دستگاه‌های حفاری با هدف پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور است
مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: مهمترین اولویت این شرکت حفظ بازار و بروزرسانی دستگاه‌های حفاری با هدف پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور است.

ناصر قلی پور با بیان این مطلب، اظهار کرد: این شرکت همانند سایر پیمانکاران صنعت نفت از طریق شرکت در مناقصه‌ها و اجرای پروژه‌های حفاری کسب درآمد می‌کند.

 وی افزود: شرکت ملی حفاری با داشتن 75 دکل خشکی و دریایی، بیش از 60 درصد دکل‌های حفاری و 85 درصد بازار خدمات فنی و جانبی صنعت حفاری را در اختیار دارد و خدمات لازم را به شرکت‌های متقاضی در کشور ارائه می‌دهد.

 قلی پور با اشاره به توانمندی‌ها و تجارب ارزشمند فنی تخصصی متخصصان صنعت حفاری در کشور، تصریح کرد: با صراحت می‌توان گفت بیشترین نیروهای شاغل در شرکت‌های دارنده دکل در ایران از میان کارکنان با تجربه و ماهر ملی حفاری بکارگیری شده‌اند و این شرکت اهتمام ویژه‌ای در جهت توسعه این صنعت راهبردی و رشد شرکت‌های بخش خصوصی در این عرصه دارد.

 وی با بیان این‌که شرکت ملی حفاری از شرکت‌های بالادستی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است، گفت: این شرکت نقش اساسی در تولید نفت و گاز و  پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور ایفا می‌کند.

 مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران به هدفگذاری این شرکت برای حضور فعالتر در پروژه‌های بین‌المللی و اجرای پروژه‌های حفاری از ابتدای کار تا رسیدن به مرحله تولید، افزود: همچنین صدور دانش فنی و خدمات جانبی صنعت حفاری از برنامه‌های این شرکت است.

 قلی پور گفت: تقویت ناوگان حفاری در خشکی و دریا، روزآمدی تجهیزات خدمات فنی و تخصصی، بکارگیری تکنولوژی‌های روزآمد، آموزش کارکنان با روش‌های نوین حفاری، ارائه دوره‌های آموزشی تخصصی نظیر کنترل فوران چاه‌های نفت و گاز به متخصصان و کارشناسان شرکت‌های داخلی و خارجی را از شمار برنامه‌های این شرکت است که با همکاری مجموعه مدیریت‌های عملیاتی و ستادی شرکت در دست پیگیری و اجرا قرار دارد.
:
:
:
آخرین اخبار