تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۳۹۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر اطلاع رسانی جشنواره تئاتر فجر استان خوزستان:
هفت شهر خوزستان میزبان تئاتر فجر می‌شوند
امسال و به صورت هم زمان، آثار برتر جشنواره تئاتر فجر خوزستان در شهرهای اندیمشک، شوشتر، دزفول، ماهشهر، اهواز، آبادان، بهبهان به اجرا می‌رسند
دبیر اطلاع رسانی جشنواره تئاتر فجر استان خوزستان عنوان کرد: امسال و به صورت هم زمان، آثار برتر جشنواره تئاتر فجر خوزستان در شهرهای اندیمشک، شوشتر، دزفول، ماهشهر، اهواز، آبادان، بهبهان به اجرا می‌رسند.

هادی گودرزی اظهار داشت: آئین افتتاح جشنواره تئاتر فجر در خوزستان با حضور مسئولین استان و کشور و احترام به شهدای عالی قدر حله، برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره، آثار برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود و  استان خوزستان برای اولین بار میزبان این رویداد مهم فرهنگی و هنری شده است.

دبیر اطلاع رسانی جشنواره تئاتر فجر استان خوزستان عنوان کرد: امسال  به صورت هم زمان آثار برتر جشنواره تئاتر فجر خوزستان در شهرهای اندیمشک، شوشتر، دزفول، ماهشهر، اهواز، آبادان، بهبهان  اجرا می‌شوند.

وی گفت: نمایش‌های هدیه مرموز، اسب چشمه، همه دختران من، سر آشپز پیشنهاد می‌دهد و روشان  از جمله نمایش‌های است که برای نمایش بر روی صحنه اجرا می روند.

گودرزی بیان کرد: بیش از این نیز کارگاه آموزشی قابلیت‌های صنایع روز و استفاده از آن در طراحی نمایش توسط یک مدرس ویژه از کشور کانادا  به مدت 2 روز در شهرستان‌های آبادان و اهواز و کارگاه آموزشی کارگردانی تئاتر در شهرستان ماهشهر  برگزار شد.

وی افزود: برگزاری اولین همایش کارگروه تئاتر استان خوزستان به میزبانی شهرستان اهواز از دیگر بخش‌های پیش بینی  شده برای اجرای آثار برتر حوزه نمایش کشور در جشنواره تئاتر فجر استان خوزستان است.

دبیر اطلاع رسانی جشنواره تئاتر فجر استان خوزستان اظهار کرد: پس از نمایش آثار برتر این نمایش به مدت یک هفته در شهرهای مختلف خوزستان  جشنواره تئاتر فجر این استان به میزبانی شهرستان اهواز و به مدت 4 روز پذیرای نمایش فیلم‌های تئاترهای برگزار شده در سطح استان بوده و پس از آن جشنواره تئاتر فجر خوزستان نیز پایان کار خود را اعلام می‌کند.

وی گفت: گسترش علم آموزی، توجه به جوانان و تشویق به حضور در عرصه های فرهنگی و هنری، ایجاد مشوق های لازم به شهروندان و هنرمندان برای حضور در عرصه های مربوط به این زمینه و توسعه ارزش آفرینی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله اهداف برگزاری تئاتر فجر در استان خوزستان است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار