تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۹۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با موافقت نمایندگان صورت گرفت؛
بازنشستگی بانوان با سابقه ۲۰ ساله بدون محدودیت سنی
نمایندگان مردم در خانه ملت، با بازنشستگی بانوان با سابقه ۲۰ سال بدون محدودیت سنی موافقت کردند
نمایندگان مردم در خانه ملت، با بازنشستگی بانوان با سابقه ۲۰ سال بدون محدودیت سنی موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه 26 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی مواد ارجاعی لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور با الحاق یک ماده به این لایحه با 139 رأی موافق، 22 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر موافقت کردند. این پیشنهاد از طرف پروانه سلحشوری نماینده تهران ارائه شد.

به موجب این ماده الحاقی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و عمومی غیردولتی تابع صندوق‌های بازنشستگی اعم از کشوری یا تأمین اجتماعی موظف شدند با درخواست بازنشستگی بانوان شاغل که دارای حداقل 20 سال سابقه خدمت هستند بدون محدودیت سنی موافقت کنند. میزان محاسبه حقوق آنها بر اساس تعداد سال‌های کارکرد و پرداخت حق بیمه‌شان خواهد بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
خبر شعف انگیزی بود. انشاء... که به زودی زود تاثیرات مثبت اش را در خانواده ها مادری شاغل و کل جامعه و سرحال بودن زنان مخصوصاً مواقعی که سنشان بالاتر میرود را مسولین در آمارهایشان و هرم شادابی زنان خواهند دید. خداوند خیرتان بدهد از خانم دکتر پروانه سلحشوری هم بسیار سپاسگزاریم. (جمعی از بانوان شاغل )
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
چرا هميشه موقع توزيع امكانات و امتيازات خانم ها وضعيت خاص پيدا ميكنن و اولويت دارن؟؟؟ ولي آقايون فراموش ميشن. در حاليكه مردها نياز بيشتري به كار دارن و در اسلام وظيفه مرد هست ميان و همون شغل رو به يه خانم ميدن. اين شيوه مملكت داري چيزي جز تبعيت از قوانين غربي ها نيست و مشكلات خاص خودش رو داره.
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم اگز شماره خانم دکتر سلحشوری را داشتم حتما از ایشان تشکر می کردم خدا را شکر که هم ایشان و هم نمایندگان مجلس شرایط سخت کاری و وضعیت خانواده ها را در نظر گرفتن تا مادران با آرامش و آسایش در کنار خانواده ها باشند و این خود در جهت انتظارات رهبری مبنی بر تحکیم بنیاد خانواده ها بود.
حکیمه والی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
با سلام ازتصویب قانون بازنشستگی خانمها با 20 سال کار صمیمانه تشکر مینماییم.اینشالا این امر در جهت رشد و شکوفایی خانواده ها این امر فراموش شده مثمرثمر باشد.اینشالا مجلس جدید در جهت احقاق حق بانوان نه داشتن حق برابری کار با اقایان گامهای بلند بردارد.باتشکر
:
:
:
آخرین اخبار