تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۴۰۰۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندارشادگان خبر داد:
افتتاح ۱۲ خانه بهداشت شادگان در دهه فجر
معاون فرماندار شادگان از افتتاح ۱۲ خانه بهداشت دردهه فجر سال جاری در این شهرستان خبر داد
معاون فرماندار شادگان از افتتاح ۱۲ خانه بهداشت دردهه فجر سال جاری در این شهرستان خبر داد.

نعمت اله آلبوغبیش شامگاه یکشنبه در جلسه پیگیری مصوبات صورتجلسات این شهرستان اظهار کرد: به رغم کمبود اعتبارات، عملیات اجرایی احداث و تکمیل ۱۲ خانه بهداشت به اتمام رسیده و دردهه فجر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی با اعلام اینکه بیش از ۶۰ درصد مصوبات صورتجلسه دهیاران دهستان آبشار اجرا شده است، ضمن تشکر  از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان، بر لزوم اجرای سایر مصوبات در موعد تعیین شده تاکید کرد.

معاون فرماندار شادگان یادآورشد: با پیگیری نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، چندین دستگاه بیل میکانیکی، لودر، کمپرسی، غلطک و گریدر در سطح بخشهای تابع مشغول فعالیت هستند و عملکرد دستگاه ها رضایت مردمی را جلب کرده است.

آلبوغبیش با اشاره به آموزشگاه ها و مدارس در دست احداث، تعمیر و تجهیز و زیرسازی و آسفالت معابر روستایی درسطح بخشهای تابع، برضرورت ادامه عملیات آسفالت سازی درجهت اجرای طرح مشارکتی دهیاران و بنیاد مسکن و استفاده از قیریارانه ای تاکید کرد و یادآور شد، اجرای مصوبات صورتجلسات بازدید مسئولان از روستاها الزامی است و باید دراسرع وقع ممکن عملیاتی شود.

در این جلسه که با حضور مسئولان شهرستان و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی دهستان آبشار درمحل فرمانداری برگزار شد، دهیاران مشکلات و نظرات خود را مطرح کردند و مسئولان دستگاه های اجرایی گزارش عملکرد خود را ارائه کردند و مقرر شد مابقی مصوبات صورتجلسه  در اسرع وقت اجرایی شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار