تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۴۰۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 260 میلیارد به بخش بهداشت و درمان شوش
260 میلیارد ریال اعتبار در راستای توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان هزینه می شود
فرماندار شوش گفت: 260 میلیارد ریال اعتبار در راستای توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان هزینه می شود.

رضا نجاتی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شوش که با حضور مسئولان و انجمن های مردم نهاد و فعالان سیاسی در تالار نیایش شهر شوش برگزار شد افزود:
اعتبار مذکور برای احداث کلینیک تخصصی، زایشگاه بیمارستان نظام مافی، ساخت 6 مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و همچنین بازسازی مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی شوش اختصاص یافته است.

وی از تخصیص 310 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان شوش از محل تملک دارایی ها و ماده 180 خبر داد گفت: از این اعتبار 70 میلیارد ریال برای توسعه خدمات شهری در شهرهای شوش، حر ، فتح المبین، شاوور و الوان هزینه می شود.

نجاتی با اشاره به پیگیری صورت گرفته از سوی نماینده مردم شوش در مجلس در خصوص تعریض پل شهید ناجیان گفت:پارسال از محل اعتبارات تملک دارایی ها اعتبار ویژه ای به پل شهید ناجیان شوش اختصاص یافت اما به دلیل وضعیت بد اعتباری تامین نشد ضمن اینکه با پیگیری انجام شده تکمیل این پل در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: مجموعه مدیریت شهرستان شوش تمام تلاش خود را در جهت اجرای این طرح مهم بکار خواهند گرفت.

نجاتی همچنین با اشاره به انجام بیش از چهار کیلومتر آسفالت جاده های روستایی وشهری از ابتدای امسال تاکنون گفت: در بخش راه و شهرسازی از محل اعتبارات ملی 160 میلیارد ریال برای اجرای سه طرح مهم جاده الوان به بستان، محور آهودشت به روستاهای مزرعه همچنین آسفالت جاده روستاهای مسیر حاشیه رودخانه دز در نظر گرفته شده است.

فرماندار شوش علت برخی عقب افتادگی ها در این شهرستان را کم کاری در مسائل فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد وگفت: از تمامی دستگاه های اجرایی خصوصا دستگاه های متولی امور فرهنگی انتظار می رود تا با بهره گیری از نخبگان توجه ویژه ای به فرهنگ داشته باشند.

رییس شورای اداری شهرستان شوش با اشاره به ضرورت وجدان کاری در انجام مسئولیت ها گفت: مسئولان باید با نظارت بر عملکرد مجموعه تحت امر برخورد مناسب و صادقانه همراه با حفظ حرمت با مردم وارباب رجوع و انجام صحیح وبه موقع کارها را در اولویت قرار دهند.

تشکیل 17 کمیته بزرگداشت دهه فجر در شوش

نماینده عالی دولت در شوش از تشکیل 17 کمیته بزرگداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: مسوولان در جهت انعکاس دستاوردهای دولت به مردم تلاش کنند.

وی دهه مبارک فجر را فرصتی ارزشمند برای معرفی و تبیین دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این دستاوردها باید برای مردم تبیین و تشریح شود.

فرماندار شهرستان شوش در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد وگفت:انتخابات مظهر اقتدار ملی و مظهر قدرت و یکپارچگی ملت ایران می باشد.

وی گفت: وظیفه مسئولان صیانت از آراء مردم است و استفاده از امکانات دولتی توسط مدیران اجرایی برای تبلیغات انتخاباتی تحت هر شرایطی ممنوع است.

نجاتی با اشاره به ممنوع بودن هرگونه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در فضای مجازی گفت: هرگونه اظهار نظر در فضای مجازی در زمان تایید صلاحیت ها دارای تاثیرات منفی برای نامزدها می باشد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی چهره ای جهانی بود

نجاتی گفت: رحلت این عالم مذهبی ، دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای جهان اسلام یک حادثه ناگوار بود چرا که جهان اسلام همچنان نیازمند این روحانی برجسته بود.
فرماندار شهرستان شوش گفت: رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در تمام طول عمر خویش به دنبال خدمت به اسلام و مسلمین بود و تا آخر عمر همواره در کنار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ماند.

وی نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک نفش تاثیر گذار دانست وگفت: ایشان یکی از مهمترین چهره های فعال سیاسی در زمان انقلاب بود که نقش مهمی در تدوین قانون اساسی انقلاب اسلامی داشته است.

امام جمعه شوش نیز در سخنان خود از مسئولیت ها به عنوان ابرهای زود گذر یاد کرد و گفت: مسوولان باید از این فرصت پیش رو در جهت خدمت رسانی به مردم نهایت استفاده را انجام دهند.

حجت الاسلام سیدمحمد امام با اشاره به موضوع کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی از تلاش و اقدامات فرماندار شهرستان شوش در زمینه میزبانی و خدمت رسانی به میهمانان و مسافران تقدیر کرد وگفت: انتظار می رود تمام دستگاه ها در این خصوص تلاش کنند.

وی به موضوع انتخابات سال آینده نیز اشاره کرد و گفت: باید تمامی شرایط در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش نیز با اشاره به فرصت ها وتهدیدهای فضای محازی گفت: فضای مجازی ضمن اینکه فرصت ها و امکانات خوبی را فراهم آورده است دارای محدودیت هایی نیز می باشد.

وی گفت: هرگونه اقدام در فضای مجازی همانند فضای واقعی قابل پیگیری و بررسی خواهد بود و همه مردم باید نسبت به این موضوع آگاهی کامل داشته باشند.

نظری از مسوولان شهرستان شوش خواست تا با قانون گرایی و سرلوحه قرار دادن قانون در انجام کارها، از هرگونه اظهار نظر در فضای مجازی پرهیز کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: وظیفه همه ما جلب اعتماد مردم به دولت و دستگاه های اجرایی می باشد و باید تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم انجام دهیم.

وی از سایت ها و کانال های خبری شهرستان شوش خواست تا موضوع امانت داری و رعایت حریم افراد را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار