تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۴۰۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد:
افتتاح نخستین پایگاه بهداشتی زندان‌های خوزستان در آبادان
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افتتاح نخستین پایگاه بهداشتی زندان‎‌های استان خوزستان در آبادان خبر داد
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افتتاح نخستین پایگاه بهداشتی زندان‎‌های استان خوزستان در آبادان خبر داد.

علی آموزنده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین پایگاه بهداشتی زندان استان خوزستان در این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه بهداشتی زندان‌های خوزستان در آبادان برای خدمات اولیه بهداشتی به زندانیان خواهد بود.

وی افزود: سازمان زندان‌های استان خوزستان همکاری بسیار خوبی برای افتتاح این پایگاه بهداشتی با دانشکده علوم پزشکی داشته است که راه‌اندازی این پایگاه فرصت بسیار خوبی است که از سوی سازمان زندان‌های استان خوزستان در اختیار ما قرار گرفته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: با راه‌اندازی این پایگاه، اهدافی را دنبال می‌کنیم که به دنبال آن افرادی را که در جامعه رفتارهای پرخطر دارند را بیشتر تحت پوشش قرار دهیم که بخشی از این افراد در زندان‌ها هستند.

آموزنده عنوان کرد: به هر حال زندانیان نیز بخشی از شهروندان هستند و موضوع سلامت آنها نیز باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی ادامه داد: وظیفه ما است که از این فرصت برای کنترل بیماری‌های واگیر نهایت بهره را ببریم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: در حال حاضر دو کارشناس از معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان و دو کارشناس نیز از سازمان زندان‌ها در این پایگاه حضور دارند و این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز و در شرایط حساس این تعداد کارشناس را بیشتر کنیم.

آموزنده در پایان با اشاره به مقدار اعتبار تخصیص داده شده در این بخش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هزینه‌هایی که در این بخش صورت گرفته چشمگیر نیست و با توجه به این اقدام خوب، کل جریان را سود تلقی می‌کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار