تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۴۰۰۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:
آغاز عملیات اجرایی اصلاح شیب محور رامهرمز - اهواز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز عملیات اجرایی اصلاح شیب محور رامهرمز-اهواز به منظور بهبود بخشی از عملیات حمل و نقل استان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز عملیات اجرایی اصلاح شیب محور رامهرمز-اهواز به منظور بهبود بخشی از عملیات حمل و نقل استان خبر داد.

مسعود مصدقی اظهار کرد: محورهای اصلی استان خوزستان با توجه به اهمیت بالا در نقش ترانزیت به سرعت بهسازی و در دست تعمیرات قرار خواهند گرفت.

مصدقی افزود: با توجه به نقش مهم کاهش شیب شیروانی جاده ها در کاهش شدت سوانح رانندگی و خسارات وارده به سرنشینان، عملیات اصلاح شیب شیروانی محورهای شریانی و اصلی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان عنوان کرد: در همین راستا با توجه به تراکم تردد وسائل نقلیه در  محور اصلی رامهرمز-اهواز و وجود اختلاف سطح شدید بین خط پروژه و زمین طبیعی که با کوچکترین غفلت راننده موجب انحراف و خروج چندین دستگاه وسیله نقلیه شده بود، برای اصلاح شیب شیروانی و بغل بندی این محور در دست اجرا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۷.۵ کیلومتر، معادل هشت هزار متر مکعب از باند رفت محور اصلی رامهرمز-اهواز به صورت اصولی اصلاح شیب شیروانی شده و نسبت به ایمن سازی جاده این محور اقدام شد.

 مصدقی در پایان گفت: بهسازی و اصلاح جاده های استان یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل به منظور کاهش تصادفات در سال جاری به شمار می رود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار