تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۴۰۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خوزستان:
شهرک شماره پنج گزینه مناسبی برای تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی است
اگر مسائل شهرداری و بحث مجوزات این شهرک حل شود، با توجه به وسعت آن، این شهرک می‌تواند گزینه مناسبی برای تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی باشد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی شماره پنج اهواز، گفت: اگر مسائل شهرداری و بحث مجوزات این شهرک حل شود، با توجه به وسعت آن، این شهرک می‌تواند گزینه مناسبی برای تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی باشد.

اخلاق محمدیان در جلسه شورای حمل و نقل که شامگاه گذشته، 26 دی ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: می‌توانیم بخشی از شهرک شماره پنج را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کنیم و واحدهایی که توان صادرات دارند را در آن بخش مستقر کرد.

وی افزود: با اجرای این کار و تبدیل شدن بخشی از شهرک شماره 5 اهواز به منطقه ویژه خواسته سرمایه‌گذاران فراهم خواهد شد و شرایط برای سرمایه‌گذاری در این شهرک به خوبی فراهم می‌شود.

محمدیان تصریح کرد: اگر منطقه ویژه اقتصادی در اهواز ایجاد شود، شرایط برای رونق اقتصادی و صنعتی خوزستان مهیا خواهد شد و سرمایه‌گذاران می‌توانند از برخی معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: اگر زمین‌های موردنیاز برای گسترش شهرک صنعتی شماره 5 اهواز تملک شوند، می‌توان بخشی از زمین‌های این شهرک را نیز برای تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی در نظر گرفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار