تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید شهردار اهواز و نایب رییس شورای اسلامی شهر از سازمان آرامستانها
سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز به همراه علی ناصری نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز از سازمان آرامستانها بازدید کردند.

سید خلف موسوی ابتدا با حضور در گلزار شهدا و  قطعات عمومی و همچنین قطعه جدید شهدای اربعین حسینی (شهدای فاجعه تروریستی حله) از روند کارهای اجرایی روزانه در گلزار و کارهای عمرانی در حال انجام سازمان آرامستانها از نزدیک بازدید کرد.


در ادامه این بازدید شهردار اهواز با حضور در سایت اداری سازمان آرامستانها و دفتر حسین برون مدیرعامل این سازمان به اتفاق نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز به مرور اهم فعالیتهای عمرانی و فرهنگی سازمان پرداختند.

شهردار اهواز در خصوص بزرگداشت یاد و خاطره سرداران دفاع مقدس عنوان کرد: برای آشنا شدن نسل های جدید با قهرمانان دوران دفاع مقدس و سرداران رشید ایران اسلامی هر یک از میدان های اصلی شهر باید محل نصب تندیس یک قهرمان و المانهای نصب شده هم باید نشانگر رشادتها و به تصویر کشیدن آن عملیات و فداکاریهای آنان باشد .

در ادامه حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستانها با ارائه طرح و المانی در مورد شهدای گمنام و غواص دفن شده در پارک جزیره , پارک گلستان و. .. و همچنین گلزار شهدای آرامستان در ورودی گلزار  , به اتفاق هم به بررسی طرح مذکور پرداختند .

در پایان حسین برون مدیر عامل سازمان آرامستانها ضمن تشکر از شهردار اهواز در خصوص حمایتهای بی دریغ وی در اجرای برنامه های فرهنگی و عمرانی گلزار عنوان کرد: خدمت در سازمان آرامستانها و خدمت به خانواده معظم شهدا , ایثارگران و همچنین مردم شریف اهواز افتخاری بزرگ برای من محسوب می شود و خداوند متعال این توفیق را به ما عنایت نموده است .
:
:
:
آخرین اخبار