تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۰۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاظم نسب، تاکیدکرد:
گرد و غبار عاملی برای مهاجرت کشاورزان خوزستانی
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه گرد و غبار عاملی برای مهاجرت کشاورزان خوزستانی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید به شمار می آید، گفت: گرد و غبار مانعی برای اختصاص اعتبارات کشاورزی به میزان بالا برای استان خوزستان است
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه گرد و غبار عاملی برای مهاجرت کشاورزان خوزستانی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید به شمار می آید، گفت: گرد و غبار مانعی برای اختصاص اعتبارات کشاورزی به میزان بالا برای استان خوزستان است.

 جواد کاظم نسب الباجی درباره وضعیت گرد و غبار در استان خوزستان،گفت: بدیهی است که گرد و غبار برکیفیت و میزان تولیدات کشاورزی تاثیرگذار است؛ بنابراین معضل گرد و غبار علاوه ایجاد مشکلاتی برای سلامتی شهروندان،اقتصاد کشاورزی  را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرد و غبار متاسفانه رشد خرمایی باکیفیت استان خوزستان  را با  مشکلات عدیده ای روبرو کرده است، تصریح کرد: نخل های خرما نیازمند توسعه و تکثیر تا بتوان برطبق مولفه های کشاورزی تولید خرما را افزایش داد.

کاظم نسب،افزود:کمبود منابع آبی و شوره زار شدن اراضی کشاورزی متاسفانه بخشی از  نخل های خرما در استان خوزستان را از بین برده است.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه گرد و غبار عاملی برای مهاجرت کشاورزان خوزستانی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید به شمار می آید، یادآورشد: گرد و غبار مانعی برای اختصاص  اعتبارات کشاورزی به میزان بالا برای استان خوزستان  است.
:
:
:
آخرین اخبار