تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۴۰۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: بیش از 10 درصد جایگاه را به پرسپولیس نمی‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به نیاز تیمش یه بازسازی و تقویت، گفت:‌ با این وجود، شیران جوان و گرسنه ای داریم که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند اجازه دهند تیمی به حریم فولاد تعدی کند
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به نیاز تیمش یه بازسازی و تقویت، گفت:‌ با این وجود، شیران جوان و گرسنه ای داریم که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند اجازه دهند تیمی به حریم فولاد تعدی کند.

نعیم سعداوی در خصوص شرایط این تیم پیش از بازی با پرسپولیس، ‌اظهار کرد: ‌پس از بازی خوبی که برابر تیم ماشین سازی که در واقع یک تیم متحول شده بود و با یک چهره دگرگون شده مقابل ما حاضر می شد، داشتیم شرایط تیم خوب است.

وی ادامه داد:‌ در دیدار با ماشین سازی موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و بازی خوبی ارائه دادیم ولی در زدن ضربات پایانی کمی بدشانس بودیم و نتوانسیم به گل برسیم. به هر حال همین که در سرمای تبریز توانستیم در اولین بازی نیم فصل دوم، دست پر به اهواز برگردیم و شروع کارمان با امتیاز باشد، خوشحال هستیم. در کل پرونده آن بازی برای ما بسته شد و تمام تمرکز و توان‌مان روی بازی با پرسپولیس است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به فشردگی مسابقات طی هفته های آینده، گفت: ‌فشردگی مسابقات زیاد است و می توان گفت باید در 34 روز، هفت بازی انجام دهیم.

وی همچنین با اشاره به آمادگی تیمش برای مصاف با پرسپولیس، عنوان کرد: با وجود محدودیت‌هایی که داریم و نیاز تیم به بازسازی و تقویت ولی شیران جوان و گرسنه ای داریم که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند اجازه دهند تیمی به حریم آن ها تعدی کند. آن ها از هر جهت آماده بازی با پرسپولیس هستند تا یک روز خوب را برای هواداران و باشگاه رقم بزنند. تیم ما از پتانسیل و انرژی بسیار خوبی برای این بازی برخوردار است و خوشبختانه بازیکنانم به خود باوری خوبی رسیده اند و از هر جهت این توان را دارند که یک حریف ساده برای پرسپولیس نباشند.

سعداوی در ارزیابی از تیم پرسپولیس نیز گفت: ‌حریف از تیم‌هایی است که همیشه خود را به عنوان مدعی معرفی کرده است و مهره‌های بسیار خوبی دارد، ضمن این که یک مربی بسیار با تجربه هم در اختیار دارد. این تیم، فوتبال را خیلی روان و جذاب بازی می کند و دوست دارد، خود را کماکان در رقابت فشرده ای که بالای جدول است ‌به عنوان مدعی معرفی کنند. به هر حال پرسپولیس حریفی کاملا قابل احترام است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی تنها 10 درصد از گنجایش وزشگاه غدیر به هواداران پرسپولیس اختصاص می باید؟ عنوان کرد: این موضوع حق طبیعی و قانونی ما است و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستیم که بیش از 10 درصد به هواداران حریف اختصاص داده شود. مطمئن هستیم هواداران ما مانند گذشته با تمام وجودشان به ورزشگاه می آیند و از تیم حمایت می کنند. امیدوارم با حمایت پرشور آن ها یک روز خوب را برای فوتبال خوزستان و باشگاه رقم بزنیم. امیدوارم حضور آن ها نوید روحیه بخشی برای بازیکنان ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه بیان کرد: یکی دو بازیکن مان به دلیل آسیب دیدگی جزئی و سرماخوردگی، کمی مشکل دارند که کادر پزشکی نیز در تلاش است تا طی روزهای باقی مانده تا بازی با پرسپولیس، مشکل آن ها را برطرف کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فولاد تاکنون موفق به جذب بازیکن نشده و باشگاه نیز در این بخش عملکرد رضایت بخشی نداشته است؟ گفت:‌ در باشگاه فولاد پروسه جذب بازیکن کاملا تعریف شده است. ما برای جذب بازیکن، سه جای خالی داریم و فکر می کنم تنها تیمی هستیم که سه جای خالی در لیست بزرگسال مان است. به هر حال تیم ما نیز مانند سایر تیم‌ها نیازمند بازسازی و تقویت است که این موضوع را هم بارها به باشگاه انعکاس داده ایم و در این زمینه لیست نفرات ارائه شده ما شامل 15 بازیکن است تا بر اساس اولویت‌بندی و نیاز ما، سه بازیکن جذب شود.

سعداوی افزود: باشگاه در زمینه جذب بازیکن فعال است ولی آن چه وجود دارد، این است که در برنامه جذب بازیکن عقب هستیم و کمی کند عمل کرده ایم. در کل باشگاه در حال تلاش است تا طی روزهای آینده نیازهای ما را برطرف کند. باید ببینم باشگاه به چه صورت جهت جذب مهره های درخواستی ما می تواند اقدامات لازم را انجام دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار