تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۴۰۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت 700 میلیون تومان تسهیلات به کشاورزان رامشیر
مدیر اداره جهاد کشاورزی رامشیر از پرداخت 700 میلیون تومانی تسهیلات جهت خرید ماشین‌آلات کشاورزی به مناسبت دهه فجر خبر داد
مدیر اداره جهاد کشاورزی رامشیر از پرداخت 700 میلیون تومانی تسهیلات جهت خرید ماشین‌آلات کشاورزی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

مصطفی هنرمندیان اظهار کرد: 700 میلیون تسهیلات بانکی از محل خط اعتباری مکانیزاسیون جهت خرید ماشین‌آلات مورد نیاز به کشاورزان این شهرستان پرداخت می‌شود.

وی افزود: 40 دستگاه انواع ادوات کشاورزی شامل انواع تراکتور، انواع ردیف کار و خطی‌کار، سمپاشی پشت تراکتوری، خاکورز و ... در نظر گرفته شده است تا نیاز کشاورزان در این زمینه مرتفع شود.

هنرمندیان تصریح کرد: خرید انواع ماشین‌آلات و اختصاص این تسهیلات از خط اعتباری مکانیزاسیون به منظور بالا بردن درجه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان و افزایش تولید و راندمان است.

وی گفت: پرداخت این تسهیلات به کشاورزان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان انجام می‌گیرد و امیدواریم با تهیه این ادوات شاهد ارتقای سطح کیفی محصولات باشیم.

هنرمندیان عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا و روستائیان و غبارروبی آرامگاه شهدا و همچنین جشن بزرگداشت انقلاب با حضور کشاورزان و دامداران از دیگر برنامه‌های جهاد کشاورزی شهرستان به مناسب دهه فجر است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار