تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۰۰۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
گرامیداشت روز تالاب ها در شادگان برگزار می شود
مراسم ملی گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و برخی مسئولان در شهرستان شادگان برگزار می شود
فرماندار شادگان گفت: مراسم ملی گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و برخی مسئولان در شهرستان شادگان برگزار می شود.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری روزجهانی تالاب ها ظهر روز دوشنبه در شهرستان شادگان به ریاست فرماندار شادگان و با حضور معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان و جمعی از مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با هدف هماهنگی اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای مراسم بزرگداشت  روز جهانی تالاب ها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار شادگان در این جلسه از برگزاری روزجهانی تالاب ها در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مراسم گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، برخی وزرا، هیئت های کشورهای همسایه  و تعدادی از سفرای کشورهای خارجی در روز ۱۴ بهمن سال جاری در  مجتمع گردشگری صراخیه برگزار می شود.

بهروز فرج اللهی تصریح کرد: برای هماهنگی و هر چه بهتر برگزار کردن مراسم روز جهانی تالاب ها و رفع نواقص پروژه گردشگری،  جلسه ای با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، دفتر فنی استانداری ، مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان، اداره کل محیط زیست استان خوزستان و همچنین  برگزار کرددن قسمتی از برنامه اصلی مرکز استان در شهرستان شادگان و تخصیص  اعتبار برای هزینه های مراسم به ادارات محیط زیست و گردشگری شهرستان شد.

وی در ادامه جلسه با بیان اینکه ۹ کمیته تخصصی در این شهرستان برای اجرای  برگزاری مراسم روز جهانی تالاب در این شهرستان تشکیل شده است، اظهار کرد: کمیته های تشکیل شده شامل کمیته تشریفات، کمیته امنیت و انتظامات، کمیته خدمات و پشتیبانی،  کمیته گردشگری در تالاب، کمیته فرهنگی، کمیته اطلاع رسانی، کمیته صنایع دستی و تولیدات، کمیته غذاهای سنتی و محلی و کمیته مستند سازی هستند.

فرماندار شادگان تاکید کرد: باید از این فرصت ایجاد شده، بهترین استفاده را در شناسایی ظرفیت های بالقوه شهرستان و به ویژه تالاب بین المللی شادگان و مشکلات تالاب از طریق  میهمانان خارجی و داخلی و رسانه ها کرد.

فرج اللهی به برنامه های اجرایی در روز جهانی تالاب در این شهرستان اشاره کرد و گفت: افتتاح مجتمع موزه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی، عرضه محصولات تالابی، رهاسازی بچه ماهی، شناسایی تالاب از طریق میهمانان، سخنرانی در تالاب بین المللی شادگان و.... اعلام کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار