تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۰۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان:
فعالیت۴۲۰ کانون دانش آموزی هلال احمر در خوزستان
سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۴۲۰ کانون دانش آموزی با عضویت ۶ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در استان فعال هستند
سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۴۲۰ کانون دانش آموزی با عضویت ۶ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در استان فعال هستند.

علی پهلوان اظهار کرد: هدف نهایی تشکیل کانون های دانش آموزی هلال احمر در مدارس، جذب و ایجاد آمادگی حداکثری دانش آموزان در مواجهه با حوادث و بلایا است.

وی با اشاره به تعداد کانون های فعال دانش آموزی در خوزستان افزود: ۴۲۰ کانون دانش آموزی در استان ایجاد شده که  ۶ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در این کانون ها عضویت دارند.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با نام بردن گسترش رفتارهای اخلاقی و بشردوستانه به عنوان اهداف کانون های هلال احمر در مدارس تصریح کرد: آشنایی با اصول و اهداف بشردوستانه و امدادی برای دانش آموزان و ایجاد آمادگی و توانمندسازی آنها از طریق بازآموزی در زمینه های بشردوستانه و امدادی از دیگر اهداف این کانون ها است.

پهلوان با اشاره به برگزاری طرح ملی دادرس با هدف تربیت دانش آموزان آماده در شرایط سخت در پایان بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه بین جمعیت هلال احمر و وزارت آموزش و پرورش، این طرح در ابتدای سال تحصیلی آغاز شده و پس از آموزش های امدادی و برپایی مسابقات شهرستانی و استانی بین دانش آموزان، دو تیم در بخش دختران و پسران به مرحله کشوری المپیاد آماده راه خواهند یافت.
:
:
:
آخرین اخبار