تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۰۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش خوزستان:
2 میلیارد دیگر به تیم استقلال خوزستان تزریق می شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از کمک 2 میلیارد تومانی به باشگاه استقلال خوزستان خبر داد و گفت: با پیگیری های استاندار 2 میلیارد تومان دیگر در دو مرحله به استقلال خوزستان تزریق خواهد شد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از کمک 2 میلیارد تومانی به باشگاه استقلال خوزستان خبر داد و گفت: با پیگیری های استاندار 2 میلیارد تومان دیگر در دو مرحله به استقلال خوزستان تزریق خواهد شد.

فرامرز کیانی زاده ضمن حمایت از تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: با پیگیری های استاندار تاکنون یک میلیارد تومان از طریق شهرداری اهواز به باشگاه استقلال خوزستان پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: همچنین با پیگیری های شخص استاندار و اداره کل ورزش و جوانان، 2 میلیارد تومان دیگر در دو مرحله به این تیم پرداخت می شود.

وی عنوان کرد: استقلال خوزستان نماینده کشورمان در جام باشگاه های آسیا است لذا لازم است برای تقویت روحیه بازیکنان به این تیم کمک کنیم.

کیانی زاده با بیان این که همیشه در کنار تمام تیم های استان خصوصا تیم های فوتبال هستیم افزود: هر جا که احساس کنیم تیمی از استان دچار ضعف و کمبود شده است برای کمک به آن ورود پیدا می کنیم و اگر نتوانیم از استانداری استمداد می طلبیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با کمک استانداری بخشی از مشکلات استقلال خوزستان حل شد و قطعا اگر پیگیری های شخص استاندار نبود به مراتب شاهد اوضاع بدتری در این تیم بودیم.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با کمک هایی که به باشگاه استقلال تزریق می شود شاهد روند بهتری در لیگ داخلی بوده و نتایج درخشانی در جام باشگاه های آسیا کسب کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار