تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی ساختار سازمانی قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور
خوزنیوز: ساختار سازمانی و وضعیت نیروی انسانی قدیمی ترین شرکت تولید کننده نفت و گاز کشور با حضور کارشناسان مربوطه بررسی می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: از زمان تشکیل و ثبت این شرکت تاکنون فقط یک مرتبه ساختار سازمانی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفته که با توجه به راه اندازی کارخانه ها و تأسیسات جدید صنعتی ضرورت بازنگری این ساختار اهمیت بسیار می یابد.

قباد ناصری ادامه داد: احداث کارخانه های متعدد بهره برداری و نمک زدایی ، طرح های تزریق گاز و همچنین کارخانه گاز و گاز مایع (NGL 1700) در این شرکت که راهبری ، مدیریت و تداوم فعالیت آنها نیازمند تعریف چارت سازمانی مصوب اعم از رسمی و ارکان ثالث است موجب گردیده تا حضور کارشناسان مربوطه را سبب شود.

وی افزود : علاوه بر آن طی سالهای اخیر بواسطه بازنشستگی و انتقال کارکنان نیاز به تأمین نیروی انسانی در بخش های مختلف این شرکت بشدت احساس می شود و در این جلسه که کارشناسان مهندسی ساختار وزارت نفت ، شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار حضور دارند تمامی سعی و تلاشمان را در جهت حل مشکلات این شرکت در حوزه ی نیروی انسانی با توجه به نیازهای عملیاتی منطقه بکار خواهیم گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار