تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۴۰۱۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد:
کسب مقام قهرمانی امیدیه در المپیاد ورزشی خوزستان
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز به کار المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای خوزستان گفت: شهرستان امیدیه با 5 هزار دانش‌آموز حاضر در این المپیاد مقام اول استان را به خود اختصاص داد
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز به کار المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای خوزستان گفت: شهرستان امیدیه با 5 هزار دانش‌آموز حاضر در این المپیاد مقام اول استان را به خود اختصاص داد.

محمود معزی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با تشکیل بزرگترین نهضت داوطلبی در حوزه ورزش استان 350 هزار دانش‌آموز تحت پوشش برگزاری المپیاد ورزشی مدارس قرار گرفت.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی اداره کل ورزش و جوانان در حوزه آموزش و پرورش تصریح کرد: برنامه‌ریزی در رابطه با توسعه سواد حرکتی در میان دانش‌آموزان از اهداف اصلی این معاون بوده است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزش و پرورش تنها به مدرسه ختم می‌شود که در تلاش هستیم برنامه‌های آموزش و پرورش به‌صورت جذاب برای دانش‌آموزان اجرایی شود.

معزی با اشاره به انتخاب یک معاون اخلاق محوری در آموزش و پرورش برای سه سال پیاپی گفت: معاون اخلاق‌محور به منظور اعزام دانش‌آموزان به مسابقات و المپیادها کاروان‌های ورزشی را همراهی می‌کند.

وی تاکید کرد: معاونت بهداشت و درمان استان نیز برنامه‌های متنوعی در زمینه فقر حرکتی، ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از توسعه چاقی را در بین دانش‌آموزان را در دستور کار خود قرار داده است.

معزی هویت ملی را یکی از تأکیدات مهم در حاشیه اجرای مراسم عنوان کرد و افزود: 700 نفر از معلمان استان درگیر برگزاری المپیاد ورزشی در درون مدارس استان هستند.

وی با اشاره به آغاز به کار المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای خوزستان در سال‌جاری از 26 مهر تا دوم آبان در هفته تربیت بدنی تشریح کرد: شهرستان امیدیه با 5 هزار دانش‌آموز حاضر در این المپیاد مقام اول استان را به خود اختصاص داد.

معزی با بیان اینکه  استعدادهای بسیار خوبی را در برگزاری این المپیاد به‌دست آوردیم یادآور شد: نشاط و شادابی بسیار بالایی در این المپیادها برای دانش‌آموزان فراهم شد و دانش آموزان استعدادهای خوبی را از خود نشان دادند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان در پایان با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده از اداره کل نوسازی و مدیریت برنامه‌ریزی و بودجه برای ساخت استخر و فضاهای ورزشی در آموزش و پرورش درخواست کرد: مدارس شبانه‌روزی و سایر پروژه‌های ورزشی مدارس استان تکمیل و تجهیز شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار