تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان بندر ماهشهر خبر داد:
دستگیری 11 متهم تیراندازی‌های بندر ماهشهر
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از دستگیری 11 متهم تیراندازی‌های این شهرستان خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از دستگیری 11 متهم تیراندازی‌های این شهرستان خبر داد.

علیرضا آقاجری امروز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت شهرستان با انجام چندین بازرسی و احکام ورود به مخفیگاه در هفته جاری، 11 متهم تیراندازی‌های اخیر دستگیر و روانه زندان شدند.

وی افزود: در این بازرسی‌ها و اجرای احکام ورود به منزل دو قبضه اسلحه جنگی کلاشنیکف و یک قبضه کلت کمری از متهمان کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از عزم جدی دستگاه قضایی و انتظامی این شهرستان برای مقابله با سلب‌کنندگان امنیت جامعه خبر داد و متذکر شد: در روزها و هفته‌های آینده شاهد اوج برخوردهای قاطع انتظامی و قضایی با موضوع تیراندازی‌ها و عاملان آن خواهیم بود.

آقاجری در ادامه با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در تأمین امنیت پایدار در جامعه، اظهار کرد: بی‌شک بدون همکاری مؤثر شهروندان تأمین امنیت جامعه امکان‌پذیر نخواهد بود و مردم نیز باید نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است شهروندان هرگونه اطلاعات خود در مورد عاملان تیراندازی‌ها و همچنین نگهداری سلاح غیر مجاز توسط افراد در سطح شهرستان را از طریق شماره تلفن 52320077 در اختیار پلیس اطلاعات قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: دستگاه قضایی شهرستان برای تأمین آسایش و امنیت شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نمی‌کند و با سلب‌کنندگان امنیت جامعه قاطعانه برخورد خواهد کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
0
اعدامشون کنین
:
:
:
آخرین اخبار