تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۴۰۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: بازیکنانم با قلب‌شان بازی می‌کنند
سرمربی استقلال خوزستان پیروزی برابر همنام تهرانی را به استاندار شهرش تقدیم کرد.

سیداکبر پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال تهران، اظهار کرد: این برد را به استاندار خوزستان تقدیم می کنم. اگر او نبود قطعا تیم ما منحل شده بود. بازی سخت و سنگینی بود و علی رغم شایستگی در هفته قبل نتوانستیم تراکتور را ببریم. در این چند روز در کلاس ها حضور داشتم و همکارانم روی مسائل روحی روانی بازیکنان خیلی کار کرده بودند.

او افزود: امروز یک گل سالم هم زدیم که داور نگرفت ولی خوشبختانه بردیم. ما یک میلیارد دریافتی داشتیم و این پول بین 40 نفر تقسیم شد. بازیکنانم به عشق مردم بازی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم در آسیا هم خوب کار کنیم. می توانیم جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تحولات تیمش و اینکه چرا تیمش بهتر از قبل بازی می‌کند، گفت: همانطور که گفتم وضعیت فعلی ما ربطی به مسائل مالی نداشت. ما مسئولیت داریم و می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم. بازیکنانم با قلبشان بازی می کنند.

وی درباره استفاده از چهار بازیکن تهاجمی تیمش و این که نبود هواداران استقلال در این بازی باعث موفقیت تیمش شد،عنوان کرد: من همیشه دنبال فوتبال تهاجمی هستم. من دوست دارم مردم از دیدن بازی لذت ببرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار