تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۴۰۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره مخابرات هندیجان:
اختلال تلفن همراه در هندیجان ناشی از بهینه سازی تجهیزات است
اختلال در شبکه تلفن همراه ناشی از بهینه سازی آنتن های موبایل(BTS) است و بهبود سرویس دهی به مشترکان را به همراه خواهد داشت
رئیس اداره مخابرات شهرستان هندیجان گفت: اختلال در شبکه تلفن همراه ناشی از بهینه سازی آنتن های موبایل(BTS) است و بهبود سرویس دهی به مشترکان را به همراه خواهد داشت.

سید عبدالرضا حسینی شامگاه سه شنبه اظهار کرد: با به روز آوری این تجهیزات ظرفیت سرویس دهی افزایش و مشکلاتی که مشترکان با آن درگیر بودند اصلاح خواهد شد.

وی گفت: این طرح در قالب فاز هفتم بهینه سازی تجهیزات و راه اندازی اینترنت 4G در سایت های BTS هندیجان در محل های اداره مخابرات، مدرسه 22 بهمن، حوزه علمیه، حسینه جعفری و کارخانه آسفالت انجام خواهد شد.

حسینی افزود: این اختلال در کار اجتناب ناپذیر بوده و در برخی موارد به دلیل عدم سازگاری تجهیزات جدید رخ می دهد و پیش بینی می شود تا چند هفته آینده و در ساعت های مختلف روز ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: برای اصلاح نقاطی که پوشش ضعیف دارند نیز دو سایت جدید BTS در دو نقطه شمالی و جنوبی هندیجان در نظر گرفته شده که پس از مراحل تخصیص و تملک اجرایی و فعال خواهند شد.

درچند روز اخیر کیفیت نامطلوب، قطع شدن، برقرار نشدن ارتباط تلفن همراه و مواجه شدن با این پیام که شما یک تماس بی پاسخ دارید، موجب نارضایتی مردم هندیجان شده است.

شهرستان هندیجان با 38 هزار نفر جمعیت در جنوب استان خوزستان قرار گرفته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار