تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان خبر داد:
تسریع در تکمیل پروژه توسعه و مرمت حرم دانیال نبی
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تصمیمات مهمی برای تسریع در انجام و تکمیل پروژه توسعه و مرمت حرم دانیال در شوش صورت گرفت.

فرامند هاشمی‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت اجرایی پروژه توسعه حرم دانیال اظهار کرد: پروژه توسعه و مرمت آستان مقدس حرم دانیال یکی از مسائل بسیار مهمی است که در نشست اخیر بررسی مشکلات عمرانی شهرستان شوش، مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سفری که در این ارتباط به شهرستان شوش داشتیم ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان شوش، از پروژه توسعه حرم دانیال نیز بازدید کردیم و از نزدیک مشکلات را جویا شدیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اقدامات عملیاتی برای تکمیل فازهای پیش‌بینی شده این پروژه بیان کرد: با مشخص شدن تعهدات دستگاه‌ها و بررسی‌های لازم، تصمیمات بسیار خوبی برای تسریع در انجام و تکمیل این پروژه صورت گرفت.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان در پایان یادآور شد: در این بررسی‌ها ترمیم و بهسازی خود حرم، استحکام و محکم کاری بنا و جلوگیری از ریزش نیز مطرح و به تصویب رسید.

فاز نخست پروژه توسعه و مرمت حرم دانیال در مساحت 2 هزار و 900 متر مربع و در دو طبقه، قرار بود که در مدت 24 ماه توسط سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان در ضلع شمالی و جنوبی آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) تکمیل ‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار