تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۰۱۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده آبادان:
وزیر بهداشت باید پاسخگوی فوت ۶ بیمار دیالیزی باشد
غلامرضا شرفی با بیان اینکه وزیر بهداشت باید پاسخگوی فوت ۶ بیمار دیالیزی در اهواز باشد، گفت: رئیس جمهور به اعتراضات نمایندگان خوزستان ترتیب اثر نداد
غلامرضا شرفی با بیان اینکه وزیر بهداشت باید پاسخگوی فوت ۶ بیمار دیالیزی در اهواز باشد، گفت: رئیس جمهور به اعتراضات نمایندگان خوزستان ترتیب اثر نداد.

غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره  به فوت شش بیمار دیالیزی در بیمارستان سینای اهواز در سال جاری به دلیل آلودگی آب آشامیدنی، گفت:‌ موضوع آلودگی آب و هوا در خوزستان موضوعی نیست که مسئولان از آن بی‌اطلاع باشند.

وی ادامه داد: بارها نمایندگان مردم خوزستان در نامه‌های جداگانه  به رئیس جمهور، وزرای بهداشت و نیرو و رئیس سازمان محیط زیست  خواستار رسیدگی به موضوعات آب و هوایی در خورستان شده اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت مسئولان در چند وقت اخیر بیشتر مسائل غیر ضروری است، تصریح کرد: روزی که رئیس جمهور برای دفاع از سه وزیر پیشنهادی به مجلس آمد نمایندگان استان خوزستان اعتراضات خود را به وی ابراز کردند اما هیچ ترتیب اثری به آنها داده نشد.

شرفی با باین اینکه مجمع نمایندگان استان خوزستان پس از سرکشی به حوزه‌های انتخابیه قطعاً فوت 6 بیمار دیالیزی را  از طریق مجلس پیگیری می کند، اظهار کرد: وزیر بهداشت باید پاسخگوی این موضوع و اینکه چه اقداماتی برای پیشگیری از اتفاقات بعدی این چنینی کرده‌، باشد.

به گزارش تسنیم، «شکرالله سلمان‌زاده» رئیس مرکز بهداشت خوزستان روز گذشته با اشاره به فوت شش بیمار دیالیزی در بیمارستان سینای اهواز  در سال جاری گفته بود، در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این بیماران به‌علت انتقال باکتری ایکلای(E coli) از طریق آب آشامیدنی به اسهال خونی دچار و فوت شده اند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار