تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۴۰۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شادگان:
همکاری روابط عمومی ادارات شادگان برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر ضروری است
مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شادگان بر ضرورت همکاری روابط عمومی ادارات مختلف این شهرستان برای برگزاری باشکوه برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد
خوزنیوز: مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شادگان بر ضرورت همکاری روابط عمومی ادارات مختلف این شهرستان برای برگزاری باشکوه برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ قاسم مقدمی زاد در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر که با حضور مسئولان شادگان در محل این فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در تمام برنامه های ملی و مذهبی که در شهرستان شادگان برگزار شده، مردم حضور پررنگی داشته اند.

وی افزود: باید دهه مبارک فجر را به خاطر ویژگی های آن غنمیت شمرده و تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جدید ارائه دهیم.

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شادگان در ادامه گفت: برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر، عظمت و عزت انقلاب اسلامی را نشان می دهد و با اهتمام به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید شخصیت والای امام خمینی (ره) بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

مقدمی زاد در پایان با بیان اینکه همزمان با دهه فجر مراسم مختلفی در مناطق مختلف شهرستان شادگان برگزار می‌شود، گفت: نیاز است روابط عمومی های دستگاههای اجرایی عملکرد دستگاههای خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم از اقدامات انجام شده توسط دولت آگاهی داشته باشند.
:
:
:
آخرین اخبار